Administrativní pracovník / pracovnice – Olomouc
O pozici
Česká společnost působící v oblasti vytápění a chlazení hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici administrativního pracovníka / pracovnice. Jsme menší, stabilní firma s přátelským pracovním prostředím a dlouhodobou tradicí.
Náplň práce:
vedení a správa skladové evidence,
zpracování výrobních podkladů a související administrativy,
vystavování a kontrola faktur,
práce v ekonomickém systému Pohoda,
spolupráce s kolegy z výroby a obchodu.
Požadujeme:
praxi v administrativě, ideálně se zaměřením na skladovou nebo fakturační agendu,
znalost práce na PC, zkušenost s programem Pohoda výhodou,
pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci,
příjemné vystupování a ochotu spolupracovat v menším kolektivu.
Znalost cizího jazyka, NJ výhodou
Nabízíme:
stabilní pracovní pozici v prosperující společnosti,
odpovídající finanční ohodnocení (35 000 – 40 000 Kč / měsíc),
příspěvek na stravování a roční odměny,
příjemné pracovní prostředí v menším týmu,
pracoviště v Olomouci - Hodolanech, nástup dle dohody.
Pokud hledáte dlouhodobé a stabilní zaměstnání v menší společnosti s férovým přístupem, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis.