Konzultant/ka Microsoft Dynamics 365 CE a Power Platform
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost ARTEX informační systémy je dlouholetým partnerem Microsoftu. Pomáháme malým a středním firmám nastavovat ERP a CRM systémy tak, aby jim usnadňovaly podnikání a otevíraly nové možnosti.
Právě teď náš CRM tým pošilhává po nové posile! A koho máme v hledáčku? Někoho, kdo má praktické zkušenosti se zaváděním a úpravami CRM systémů a pracoval na vývoji podnikových aplikací a řešení na Power Platform. Nehledáme uživatele, ale toho člověka za oponou, který staví pomyslné kulisy systému a tím usnadňuje správu podnikání našich zákazníků. Jste to právě vy?
Co vás čeká:
- konzultace s klienty a návrh řešení na platformách Microsoft Dynamics 365 CE a Power Platform
- samotná implementace standardizovaného podnikového softwaru na platformě Microsoft Dynamics 365 CE do procesů klienta
- navrhování úprav – customizací - systému tak, aby odpovídal potřebám klienta a jeho obchodním postupům
- analýza potřeb klienta, třídění tiketů, komunikace s klienty i zahraničními, školení uživatelů a uživatelská podpora
- spolupráce na testování úprav, poskytování zpětné vazby z fáze testování
- spolupráce s vývojáři, analytiky a dalšími kolegy v týmu
- komunikace se zákazníky z ČR i ze zahraničí (většinou online)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- zkušenost s automatizací procesů pomocí Power Automate
- relevantní zkušenost se systémem Dynamics 365 CE (Sales, Customer Service, Field Service) z pozice administrátora
- zkušenosti s prací s daty (databáze, analýza, modelování)
- schopnost jasně vysvětlit technické věci i netechnickému publiku,
- angličtinu na úrovni, kdy zvládnete komunikovat se zákazníky slovem i písmem
- komunikační schopnosti, otevřená hlava, pozitivní člověk je vždy lepší než negativní????
- vzdělání není podstatné, důležitá je pro nás motivace učit se a pracovat na sobě
Co vám nabízíme:
- finanční ohodnocení odpovídající nabytým zkušenostem
- podporu při sebevzdělávání a dosažení certifikací Microsoft
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy na Arbesově náměstí se skvělou dostupností MHD
- home office po zapracování
- služební laptop a telefon
- příležitosti odborně se rozvíjet a vzdělávat
- výuka angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností
- dotovaná Multisport karta
- k dispozici jsou hotové obědy na pracovišti
Vidíte se v této roli? Máte odfajfkovány všechny odrážky?
Dejte nám o sobě vědět! Chceme Vás poznat!
CO NAPSAT DO MOTIVAČNÍHO DOPISU?
Ano, motivační dopisy alias "průvoďáky" alias "aspoň něco" máme rádi a rádi je čteme.
Oceníme info o datu, kdy můžete nastoupit, zda jste v pohodě s docházením do kanceláře, formu spolupráce (jste OSVČ nebo preferujete zaměstnanecký vztah?) a představu o měsíční hrubé mzdě. Díky!
JAK DLOUHO TRVÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ?
Pokud projdete prvním sítem HR Specialistky Ládi a pozveme Vás k nám, poznáte se se svým budoucím tým lídrem a popovídáme si o tom, co chcete Vy a co chceme my. Posledním krůčkem je praktické kolo s vybranými úkoly z praxe. Je to skvělá příležitost ukázat nám, co ve Vás je a můžete zazářit jako hvězda!
Těšíme se na Vás!