Obchodní asistent/-ka
O pozici
Náplň práce:
Zabezpečení komunikace se zákazníky, příprava podkladů, aktualizace dokumentů pro realizaci obchodních případů,
spolupráce při řešení objednávek, dodávek, fakturace, platební kázně zákazníků a dal.,
zadávání požadavků obchodníků do systému, odesílání vzorků určeným zákazníkům a práce se zpětnou vazbou - spolupráce s oddělením vývoje a jednotlivými obchodními manažery, tvorba etiket,
implementace nových výrobků do systému (ERP),
příprava prezentací, prezentačních materiálů,
spolupráce při přípravě veletrhů, setkání zákazníků a návštěv ve firmě,
příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich.
Požadujeme:
SŠ vzdělání,
znalost anglického jazyka min. na úrovni B2,
systematičnost, smysl pro pořádek,
organizační schopnosti,
energickou osobnost s pozitivním přístupem k životu i práci,
pokročilá uživatelská znalost práce na PC.
Výhodou:
SŠ vzdělání nejlépe administrativního, obchodního nebo ekonomického směru
zkušenost práce v ERP systému,
další cizí jazyk.
Nabízíme:
Práce na HPP, na dobu neurčitou
dovolená 5 týdnů + každoroční příspěvek na dovolenou,
motivační mzdové ohodnocení (dle zkušeností) + pravidelné kvartální odměny,
prostor pro rozvoj a vlastní aktivity, možnost dalšího vzdělávání,
příspěvek na penzijní připojištění / životní pojištění,
notebook, mobilní telefon,
výhodné a pestré závodní stravování,
a další firemní benefity.
Vaše nabídky včetně CV zasílejte na:
Mgr. Hana Gergičová, DiS.
tel.: +420 731 691 090
e-mail: kariera@frujo.cz