Specialista pro reklamace s němčinou

Jméno/Firma
AHORN CZ, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
12. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme člověka, který dokáže velmi dobře komunikovat, je schopný rychle a efektivně řešit vzniklé problémy. Na této pozici budete komunikovat s našimi zákazníky i ze zahraničí. Vaším úkolem bude rozhodovat a řešit reklamace.

Firma AHORN CZ je předním českým výrobcem roštů, matrací a postelí. Jsme firma dynamická a inovativní s převratnými plány do blízké budoucnosti. Naši klientelu tvoří jak čeští, tak i zahraniční výrobci a prodejci nábytku.


Vašim úkolem bude:

  • Přijímání písemných reklamací od prodejců.
  • Rozhodovat, zda se jedná o reklamaci.
  • Zadávat reklamace do interního systému.
  • Kontaktovat zákazníky a řešit s nimi termín a způsob řešení reklamace.
  • Komunikovat s jednotlivými odděleními firmy.
  • Řešit kompletně administrativu spojenou s reklamací.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenost s vyřizováním reklamací výhodou.
  • Základní znalost čtení výkresové dokumentace a pracovních postupů výhodou.
  • Znalost MS Office s důrazem na Excel.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, proaktivní a iniciativní osobnost s týmovým duchem.
  • Znalost zákona o ochraně spotřebitele výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí ve stabilní české firmě.
  • Příjemné prostředí a kolektiv.
  • Stravenkový paušál.
  • Káva na pracovišti.