Specialista pro reklamace s němčinou
AHORN CZ, s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Angličtina, Němčina, Čeština
Administrativa
12. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme člověka, který dokáže velmi dobře komunikovat, je schopný rychle a efektivně řešit vzniklé problémy. Na této pozici budete komunikovat s našimi zákazníky i ze zahraničí. Vaším úkolem bude rozhodovat a řešit reklamace.
Firma AHORN CZ je předním českým výrobcem roštů, matrací a postelí. Jsme firma dynamická a inovativní s převratnými plány do blízké budoucnosti. Naši klientelu tvoří jak čeští, tak i zahraniční výrobci a prodejci nábytku.
Vašim úkolem bude:
- Přijímání písemných reklamací od prodejců.
- Rozhodovat, zda se jedná o reklamaci.
- Zadávat reklamace do interního systému.
- Kontaktovat zákazníky a řešit s nimi termín a způsob řešení reklamace.
- Komunikovat s jednotlivými odděleními firmy.
- Řešit kompletně administrativu spojenou s reklamací.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost s vyřizováním reklamací výhodou.
- Základní znalost čtení výkresové dokumentace a pracovních postupů výhodou.
- Znalost MS Office s důrazem na Excel.
- Velmi dobré komunikační schopnosti, proaktivní a iniciativní osobnost s týmovým duchem.
- Znalost zákona o ochraně spotřebitele výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí ve stabilní české firmě.
- Příjemné prostředí a kolektiv.
- Stravenkový paušál.
- Káva na pracovišti.