Finanční asistent/ka
Nabízím práci
RSJ Custody s.r.o.
Na Florenci 2116/15, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
20. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho teamu v RSJ Services hledáme novou kolegyni/ kolegu, která/ý bude mít na starosti administrativní podporou našeho týmu v oblasti property managementu.
Co bude náplní Vaší práce?
- Zpracování přijatých a vydaných faktur
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Příprava podkladů pro OPEX, CAPEX a MAREX
- Indexace nájemného
- Sledování a urgence plateb nájemců
- Příprava a vyúčtování nájemného
- Vyúčtování servisních poplatků
- Evidence a správa depozit / bankovních garancí
- Evidence a správa pojištění
- Příprava měsíčního reportingu
Jak si představujeme ideální/ho kandidátku/ta?
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
- V případě SŠ vzdělání alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici, při VŠ vzdělání se rádi setkáme s kandidáty s praxí pouze během studia na VŠ
- U budoucí kolegyně/ kolegy očekáváme nadstandardní znalost MS Excel, proaktivní a zodpovědný přístup.
- Výborné komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí silné investiční společnosti a plochou organizační strukturu společnosti, kde se všichni pravidelně potkáváme
- Profesní rozvoj v oblasti odborného vzdělávání a jazykových kurzů
- Širokou škálu benefitů, které si můžete ušít na míru (samozřejmostí jsou stravenky, 5 týdnů dovolené, Multisport karta, příspěvek na DIP a další), které si můžete upravit podle sebe, budget na benefity od 3 000 Kč/měsíc
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře v centru Prahy ve Florentinu v blízkosti metra B a C, tramvaje i vlakového nádraží, se spoustou restaurací a sportovišť v okolí
- Občerstvení na pracovišti
Pokud hledáte rozmanitou práci ve firmě s otevřenou firemní kulturou a máte chuť se rozvíjet, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vás.