Administrativní obchodní zástupce – nástup ihned/BEZ PRAXE
O pozici
Koho hledáme?
Hledáme pečlivou a spolehlivou osobu, která zvládne každodenní administrativní agendu, umí komunikovat s lidmi a chce být součástí stabilní a rostoucí firmy.
Co od vás očekáváme?
SŠ vzdělání
Základní znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
Samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
Dobré komunikační dovednosti
Co bude vaší náplní práce?
Vyřizování běžné administrativy – e-maily, telefonáty, korespondence
Práce s dokumenty a daty v interním systému
Komunikace s klienty – většinou e-mailem nebo telefonicky
Podpora týmu a kancelářského chodu
Co vám nabízíme?
Stabilní zaměstnání v prosperující firmě s dlouholetou tradicí
Přátelský a dynamický tým, kde se budete cítit jako součást rodiny
Moderní kancelářské prostředí, které vás bude bavit
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání – podporujeme váš rozvoj
Flexibilní pracovní dobu pro lepší rovnováhu mezi prací a osobním životem
Motivační platové ohodnocení + bonusy za kvalitní práci
Firemní akce a teambuildingy – budujeme tým a zároveň si umíme odpočinout
Zdravotní a relaxační benefity, které přispějí k vaší pohodě
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis nebo krátký motivační e-mail. Ozveme se co nejdříve a domluvíme si osobní setkání.