Back Office Manager / Asistentka CEO

Nabízím práci
Jméno/Firma
Dobrá Správa - facility management, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Jsme mladá a rychle se rozvíjející společnost, která podniká v oboru správy nemovitostí, realit, úklidu a vše odvíjejícího se od oboru správy realit. Hledáme parťáka do “rodinného“ týmu spolupracovníků, co do práce chtějí chodit rádi. Sídlíme na Žižkově a potřebujeme pomoct na administrativní pozici.

Pozice obsahuje administrativní podporu jednatele a zbytku týmu. Řízení chodu kanceláře a být součástí týmu. Příprava textových dokumentů a dopisů. Schopnost řešení základních dotazů klientů. Zapisování dat do realitního systému DomSys a kalendářů kolegů.  

Co je požadováno:

  • velmi dobrá uživatelská znalost PC - zejména Excel a Word Outlook, ChatGPT výhodou

  • výborné organizační schopnosti

  • komunikativní dovednosti slovem i písmem

  • schopnost sama/sám se učit na základě zadaných instrukcí

  • celková samostatnost při práci

  • znalost anglického jazyka – výhodou

  • čestnost, pracovitost a smysl pro pořádek

  • zajištění administrativní podpory týmu a jednatele

Co je nabízeno:

  • 36 - 40tis. hrubého na HPP (hlavní pracovní poměr), HPP i na IČ

  • Podílet se na rozvoji mladé a dynamické společnosti

  • Být součástí mladého “rodinného“ týmu

 

  • min. SŠ vzdělání

  • aktivní znalost AJ - výhodou

  • znalost MS Office

  • proaktivní přístup, asertivita a dobré komunikační schopnosti,

  • schopnost práce v týmu, spolupráce

  • pečlivost, důslednost a samostatnost

 

Benefity:

  • Bonusy/prémie

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Mobilní telefon

  • Notebook

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Zdravotní volno/sickdays,