Administrátor technických zakázek a assetů
O pozici
Hledáme nového kolegu Administrátora technických zakázek a assetů, který bude komunikovat s našimi zákazníky, spravovat náhradní díly, spolupracovat s helpdeskem, nákupním oddělením, logistikou.
Co u nás budete dělat?
Přímo komunikovat se zákazníky a dodavateli, vyřizovat reklamace.
Zajišťovat objednávání náhradních dílů a evidovat je v zákaznické aplikaci, vystavovat nákupní objednávky a schvalovat dodavatelské faktury v systému Money S5.
Zajišťovat administrativní činnosti pro náš autopark - schvalovat služební jízdy, pracovat se SW Webdispečink.
Zpracovávat, balit, odesílat a příjímat náhradní díly.
Spravovat a aktualizovat evidenci smluv a HW/SW assetů v systému JIRA. Jde o proaktivní sběr dat a informací napříč firmou a jejich zadávání do databází (např. smlouvy, dodací listy, sériová čísla, typy podpory).
Vyhodnocovat úplnost dat a navrhovat úprav pro zlepšení kvality evidence (např. typizace, štítky, filtrování).
Co od vás očekáváme?
Dobrou znalost Excelu a datových struktur (denní práce).
Základní technické povědomí o fungování infrastruktury a typech zařízení.
Samostatnost - schopnost dohledat a ověřit si informace z různých zdrojů.
Základní orientaci v nástrojích pro evidenci smluv a assetů.
Výhodou bude znalost JIRA (do Money S3, Webdispečinku zaškolení provedeme).
Angličtinu na základní úrovni (základní písemná komunikace).
Co vám nabízíme?
Práci ve vícečlenném týmu, v prostředí moderní české firmy.
Kancelář máme v dosahu metra a MHD, na Balabence.
Můžete se těšit na příjemné benefity.
Kontaktní osoba
Barbora Knottová HR Generalist
+420 703 178 802 barbora.knottova@ixperta.com