Administrátor technických zakázek a assetů

Nabízím práci
Jméno/Firma
IXPERTA
Pracoviště
Brno
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Hledáme nového kolegu Administrátora technických zakázek a assetů, který bude komunikovat s našimi zákazníky, spravovat náhradní díly, spolupracovat s helpdeskem, nákupním oddělením, logistikou.

Co u nás budete dělat?

  • Přímo komunikovat se zákazníky a dodavateli, vyřizovat reklamace.

  • Zajišťovat objednávání náhradních dílů a evidovat je v zákaznické aplikaci, vystavovat nákupní objednávky a schvalovat dodavatelské faktury v systému Money S5.

  • Zajišťovat administrativní činnosti pro náš autopark - schvalovat služební jízdy, pracovat se SW Webdispečink.

  • Zpracovávat, balit, odesílat a příjímat náhradní díly.

  • Spravovat a aktualizovat evidenci smluv a HW/SW assetů v systému JIRA. Jde o proaktivní sběr dat a informací napříč firmou a jejich zadávání do databází (např. smlouvy, dodací listy, sériová čísla, typy podpory).

  • Vyhodnocovat úplnost dat a navrhovat úprav pro zlepšení kvality evidence (např. typizace, štítky, filtrování).

Co od vás očekáváme?

  • Dobrou znalost Excelu a datových struktur (denní práce).

  • Základní technické povědomí o fungování infrastruktury a typech zařízení.

  • Samostatnost - schopnost dohledat a ověřit si informace z různých zdrojů.

  • Základní orientaci v nástrojích pro evidenci smluv a assetů.

  • Výhodou bude znalost JIRA (do Money S3, Webdispečinku zaškolení provedeme).

  • Angličtinu na základní úrovni (základní písemná komunikace).

Co vám nabízíme?

  • Práci ve vícečlenném týmu, v prostředí moderní české firmy.

  • Kancelář máme v dosahu metra a MHD, na Balabence.

  • Můžete se těšit na příjemné benefity.

Kontaktní osoba

Barbora Knottová HR Generalist

+420 703 178 802 barbora.knottova@ixperta.com