Vývojář kosmetických produktů
O pozici
Fulltime, Místo výkonu: Remote / Česká Lípa, HPP / IČO
Máš zkušenosti s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup? Pak pro tebe máme dream job!
Chceš vyvíjet produkty, které skutečně fungují a zákaznice je budou milovat? Jsi tu správně. Hledáme člověka, který už má zkušenosti s vývojem kosmetiky, nebojí se převzít zodpovědnost a chce se realizovat.
Každý produkt si vyvíjíme od nuly a spojujeme v něm přírodní látky s šetrnými, moderními a funkčními látkami. Výsledkem je složení, které si zákaznice jinde nekoupí, a to dělá deNaturu výjimečnou.
Přesně to bude tvůj úkol. S podporou naší vývojářky Míši a spolumajitele Ondry budeš pomáhat s vývojem produktů. Budeš hledat účinné látky a společně s technology dávat dohromady jedinečné složení, které funguje, zároveň je šetrné a vhodné i pro citlivou pleť.
Po zaškolení můžeš pracovat odkudkoli, většinu věcí vyřešíme online a setkávat se osobně nám stačí většinou jen jednou za měsíc. A co je podstatné - nabídneme ti férové ohodnocení 25-50 000 Kč podle zkušeností, s prostorem pro další růst.
DŮLEŽITÉ: Nejedná se o práci v laboratoři, ale o standardní kancelářskou práci.
Co ti nabízíme?
Příležitost vyvíjet opravdu jedinečné produkty a realizovat se.
Hotový komplexní systém na vývoj produktů, který ti předáme.
Profesní, platový i osobnostní růst a spoustu nových znalostí.
Férové finanční ohodnocení 25-50 000 Kč měsíčně.
Možnost práce na dálku s občasnými týmovými setkáními.
Zázemí v kancelářích v České Lípě, kam můžeš dorazit kdykoliv podle chuti a domluvy.
Vše, co ke své práci potřebuješ (notebook, telefon, software).
Tým, který je otevřený novým nápadům a dává jim prostor.
Svobodu a důvěru - budeme si postupně testovat spolupráci, a čím větší spoleh na tebe bude, tím větší svobodu budeš mít.
Jak jsme si tě vysnili
Umíš otevřeně komunikovat - a to jak v týmu, tak i s externími dodavateli.
Máš growth mindset. Učíš se nové věci, hledáš nové cesty a výzvy tě neděsí, ale naopak baví.
Jsi dotahovač/ka. Víme, že nápady jsou důležité, ale bez realizace nejsou nic platné.
Nebojíš se být konstruktivní kritik. Když vidíš příležitost ke zlepšení, nebojíš se to říct nahlas.
Máš v práci pořádek a stejný přístup očekáváš od ostatních.
Jsi samostatný/á a proaktivní. Dostaneš volnost, ale zároveň zodpovědnost.
Jsi týmový/á hráč/ka. Víc hlav víc ví a ve vývoji to platí dvojnásob.
Co bys měl/a umět?
Mít alespoň 1 rok zkušeností s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup.
SŠ/VŠ chemického, přírodovědného, potravinářského, farmaceutického směru nebo příbuzného (příp. odpovídající praxe v kosmetickém průmyslu).
Orientace v kosmetické legislativě.
Znalost trendů v kosmetice (aktivní látky, formy, přírodní vs. syntetické, EBM přístup).
Mít přehled o jednotlivých složkách a surovinách, které jsou na poli přírodní kosmetiky dostupné, a mít motivaci se v nich vzdělávat.
Schopnost analyzovat trh, trendy a konkurenci a převést je do návrhu produktů.
Znalost základní kosmetické chemie a dermatologie - chápat principy formulací, typy přípravků a jejich účinky.
Znalost principů péče o pleť - typologie pleti, správné zařazení produktů a aktivních látek do skincare rutiny.
Umět číst a interpretovat složení (INCI) a hodnotit předložené vzorky.
Překlopit nápad do jasného briefu: cílová skupina, benefit, claims, složky „must-have“, cenová hladina, typ obalu.
Schopnost vyvážit funkčnost, bezpečnost a marketing.
Dobrá komunikace a vyjednávací dovednosti - spolupráce s vývojáři, technology, dodavateli a marketingem.
Analytické myšlení, systematičnost a schopnost dotahovat projekty.
Znalost AJ pro písemnou komunikaci s dodavateli a orientaci v zahraničních zdrojích.
Co bude náplní tvé práce?
Aktivně sledovat nové trendy, aktivní látky a inovace v kosmetice.
Připravovat koncepty nových produktů včetně definice cílové skupiny, benefitů, požadovaných účinků a marketingových tvrzení.
Vyhledávat a posuzovat aktivní látky a složky, které budou součástí produktů.
Vymýšlet složení produktů ve spolupráci s interním i externím týmem.
Tvořit briefy pro externí laboratoře a vývojáře - jasně formulovat zadání receptury a očekávání.
Připravovat a testovat vzorky produktů, zajišťovat jejich distribuci a koordinovat interní testovací tým.
Vyhodnocovat vzorky, testy a prototypy.
Komunikovat s externími laboratořemi, vývojáři a technologickými partnery ohledně složení a průběhu vývoje.
Hledat dodavatele a testovat obaly pro nové výrobky.
Provádět kontrolu a korektury odborných informací - od technické dokumentace až po texty pro marketing (články, posty na sociální sítě).
Spolupracovat na přípravě legislativní dokumentace s externími partnery.
Kontrolovat správnost claimů, obalových textů a označení výrobků.
Úzce spolupracovat s týmy marketingu, výroby a designu.
Jdeš do toho s námi?
Pošli nám životopis s odpověďmi na otázky (formou videa nás to potěší nejvíc) na info@denatura.cz a do předmětu uveď „Vývojář produktů“.
Zodpověz nám prosím tyto otázky:
Krátké představení a odkud jsi.
Na vývoji jakého nejzajímavějšího produktu ses podílel/a?
Jaký produkt ti teď v nabídce deNatury chybí a chtěl/a bys ho u nás vyvinout? A v čem by byl výjimečný?
Co děláš nejraději ve volném čase?
Kdy můžeš nastoupit?