Administrativní koordinátorka / koordinátor projektu Nadace Křižovatka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Nadace Křižovatka
Pracoviště
Malinovského náměstí 603/4, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Nadace Křižovatka hledá pečlivou a samostatnou posilu do týmu – Administrativní koordinátorku / koordinátora projektu

Máte rádi, když věci dávají smysl, čísla sedí a komunikace funguje? Připojte se k našemu týmu a pomozte nám udržovat v chodu projekt, díky kterému už 30 let pomáháme chránit životy těch nejmenších.


Kdo jsme

Nadace Křižovatka je česká nezisková organizace s třicetiletou tradicí, jejíž hlavní misí je zvyšování povědomí o Syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS) a podpora zdravotnických služeb zaměřených na péči o nejmenší.

Co bude náplní Vaší práce

1. vedení evidence zařízení a administrativní agenda spojená s jejich pohybem a údržbou

  • evidence monitorů dechu v evidenčním systému (naskladnění monitorů, řešení nejasností, záruční doby)
  • koordinace logistické přepravy monitorů po celé ČR
  • administrativní a marketingová podpora (formuláře, smlouvy, vratky, návody, letáky, plakáty, bannery…)
  • komunikace s dodavateli (objednávky, servis, reklamace, likvidace)

2. vedení personálních podkladů (DPP, výkazy práce, inventury apod.)

3. zajišťování spolupráce s předporodními kurzy (komunikace s lektory, aktualizace, koordinace materiálů)

4. kontrola a evidence finančních darů od drobných dárců

5. back-office administrativa projektu (komunikace v kanceláři, objednávky, pošta)

6. správa webových stránek a nadačního e-mailu

7. spolupráce a komunikace s celým týmem nadace včetně vedení

Jak si Vás představujeme

  • jste spolehlivý, pečlivýsystematický člověk
  • máte výborné organizačníkomunikační schopnosti
  • jste důsledný, umíte si stanovit priority a máte rádi práci s čísly
  • mluvíte plynulou češtinou a nebojíte se práce s počítačem (O365, Excel, Canva, Adobe, sociální sítě)
  • dokážete koordinovat více věcí najednou, ale neztrácíte přehled
  • zvládáte samostatnoutýmovou práci

Očekávaný nástup: dle dohody/ ideálně od 1.1.2026

Co nabízíme:

  • různorodou, smysluplnou a zajímavou práci
  • odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností (35 000 – 40 000 Kč při 1 FTE)
  • dovolenou 25 dní
  • příspěvky na stravování
  • práci na zkrácený nebo plný úvazek (30–40 hodin týdně)
  • prostor pro vlastní nápady a inovace
  • flexibilní pracovní dobu dle domluvy s možností občasného home-office
  • přátelské pracovní prostředí a pravidelné teambuildingy
  • kancelář v centru Brna s dobrou kávou i čajem (Malinovského náměstí)
  • služební notebooktelefon s možností soukromého využití

Zaujala vás naše nabídka a myslíte, že si budeme rozumět?

Zašlete nám své CV a stručný motivační dopis. Pokud budeme vnímat potenciál ke spolupráci, ozveme se Vám nejpozději do 14 dnů s dalším postupem výběrového řízení.

Těšíme se na Vaši spolupráci a nové nápady, které přinesete do našeho týmu!