???? Asistenční koordinátor/ka s němčinou a angličtinou

Nabízím práci
Jméno/Firma
Dunross
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Pojišťovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Asistenční koordinátor/ka s němčinou a angličtinou
Praha – Karlín | Možnost Home Office | Plný úvazek | Směnný provoz

Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost specializující se na cestovní pojištění, hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Asistenční koordinátor/ka. Pokud ovládáte němčinu i angličtinu, umíte jednat s lidmi a zvládáte náročné situace s klidem, pak hledáme právě vás!


Co vás na této pozici čeká:

  • Budete součástí týmu specialistů, kteří zajišťují pomoc cestovatelům v nouzi po celém světě
  • Každodenní komunikace s klienty, nemocnicemi, leteckými společnostmi a dalšími partnery
  • Koordinace zdravotních a logistických služeb ve spolupráci s lékařským a dopravním týmem
  • Zaznamenávání komunikace do interních systémů
  • Řešení nečekaných situací – rychlá reakce, empatie a hledání nejlepších řešení


Co od vás očekáváme:

  • Pokročilou znalost němčiny i angličtiny (slovem i písmem)
  • Zkušenost v zákaznickém servisu je výhodou
  • Schopnost organizace, zvládání více úkolů najednou a efektivní time management
  • Empatický přístup, analytické myšlení, schopnost pracovat pod tlakem
  • Ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní, odpolední, noční i víkendové směny)
  • Po zaučení možnost 40 % práce z domova


Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s příjemným pracovním prostředím
  • Práci, která má smysl – pomáháte lidem v krizových situacích
  • Každodenní využití cizích jazyků
  • Motivující platové ohodnocení + čtvrtletní výkonnostní bonusy
  • Bohatý balíček benefitů:Multisport karta
  • Příspěvek na stravování a jazykové kurzy
  • Moderní kanceláře v Praze – Karlíně
  • Flexibilní plánování směn a možnost zkrácených úvazků
  • Možnost Home Office