Nákupčí přepravních služeb

Nabízím práci
Jméno/Firma
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Pracoviště
nám. Nerudovo 120/6, Liberec
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

NÁPLŃ PRÁCE

• Zajišťovat výběrová řízení (RFQ, RFP, tendry) pro vnitrostátní i mezinárodní přepravní služby
• Vyhledávat, hodnotit a vyjednávat s dopravci napříč všemi typy přepravy: silniční, námořní, letecká a železniční
• Analyzovat cenové nabídky na přepravu a připravovat obchodní a technická hodnocení
• Zajišťovat dodržování smluv (SLA) a interních nákupních směrnic
• Spolupracovat s týmy logistiky, dodavatelského řetězce, provozu a financí na predikci potřeb přepravy a plánování dopravních řešení
• Provádět průzkum trhu a benchmarking pro zajištění konkurenceschopných cen přepravy a optimálního výkonu dopravců
• Řídit vztahy s dodavateli a jejich výkonnost, včetně KPI, reklamací a řešení sporů
• Udržovat a aktualizovat databáze přepravních smluv a nákupní dokumentaci
• Přispívat k iniciativám na snižování nákladů, neustálému zlepšování a optimalizaci procesů
• Zajišťovat dodržování mezinárodních obchodních předpisů, incoterms a standardů celní dokumentace

IDEÁLNÍ PROFIL

• Vysokoškolské vzdělání v oboru logistiky, řízení dodavatelského řetězce, obchodní administrativy, nákupu nebo příbuzném oboru
• 3–5 let zkušeností v oblasti nákupu přepravních služeb
• Prokazatelné zkušenosti s vedením výběrových řízení (RFQ, tendry, nabídkové procesy) pro dopravní služby
• Zkušenosti se spoluprací s poskytovateli přepravních služeb
• Dobrá znalost incoterms, celních postupů a mezinárodního obchodu
• Silné vyjednávací, analytické a komunikační schopnosti, schopnost řídit více projektů a dodržovat termíny
• Zkušenosti se správou smluv a kontrolou přepravních nákladů
• Znalost udržitelných postupů v logistice a nákupu přepravních služeb
• Pokročilá znalost MS Excel, ERP systémů (např. SAP) a nástrojů pro elektronické výběrové řízení
• Plynulá angličtina (němčina výhodou)

Prosím, přiložte životopis pouze v anglickém jazyce.

Výhody šité na míru právě vám:

Rovnováha mezi pracovním a osobním životem

  • Dovolená: Užijte si až 25 dní dovolené ročně, s dalším 3 dny volna po 5 letech ve firmě
  • Pracovní doba na míru: Flexibilní pracovní doba dle vašich osobních potřeb
  • Volno pro rodiče: Placené půldenní volno pro rodiče dětí nastupujících do 1. třídy základní školy
  • Možnost práce na dálku: Práce z domova až 60 % pracovního času
  • Práce ze zahraničí: Pracujte ze zahraničí až 2 týdny ročně
  • Podpora dobrovolnictví: Jeden vyhrazený den volna na dobrovolnickou činnost

Finanční výhody

  • Dodatečný příjem: Roční bonus na konci roku
  • Investice do budoucnosti: Příspěvky na penzijní připojištění nebo dlouhodobé investiční produkty (DIP) z vašeho rozpočtu na benefity
  • Flexibilní čerpání výhod: Kafeterie financovaná z rozpočtu na benefity v hodnotě 17 040 Kč ročně
  • Rozvoj dovedností: Příspěvek na jazykové kurzy pro zlepšení komunikačních dovedností
  • Podíl na vlastnictví: Možnost účasti v programu zaměstnaneckých akcií a podíl na společném úspěchu
  • Bonusy ke speciálním příležitostem: Bonus k pracovnímu výročí, narození dítěte a odchod do důchodu

Podpora vaší pohody a růstu

  • Podpora stravování: Stravenky v hodnotě 130 Kč na pracovní den, plně daňově kryté firmou
  • Slevy na stravování: Exkluzivní slevy a nabídky ve vybraných restauracích
  • Zábava pro rodinu: Vstupenky zdarma do iQLANDIE a liberecké ZOO
  • Podpora pohybu: Zvýhodněná MultiSport karta pro různé sportovní aktivity
  • Výhodná komunikace: Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinu a přátele
  • Komunita: Firemní akce a teambuildingy pouze pro zaměstnance
  • Vzdělávání: Bezplatné firemní kurzy, koučink a školení