Recepční
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- Přivítání návštěv na recepci úřadu,
- administrativní a organizační vedení recepce,
- kontrola osobních dokladů,
- práce s interními systémy,
- komunikace s příslušnými odbory v rámci úřadu,
- spolupráce s Policií ČR v prostorách recepce,
- plnění dalších pracovních úkolů spojených s výkonem činností odboru bezpečnostního.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy,
- znalost práce s MS Office,
- vstřícné a proklientské vystupování,
- dobré komunikační dovednosti,
- základní znalost anglického jazyka,
- výhodou praxe na obdobné pozici,
- odolnost proti stresu.
Co vám můžeme nabídnout
- Bohatou a různorodou práci v příjemném prostředí ústředního správního úřadu,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- zázemí stabilní státní instituce,
- placená odborná školení,
- profesní a jazyková vzdělávání,
- možnost zajištění ubytování,
- příspěvek na kulturní, sportovní a volnočasové aktivity,
- posilovnu v areálu úřadu,
- stravování v areálu úřadu,
- a mnohé další.
Své životopisy v českém jazyce s fotografií zasílejte výhradně jako odpovědi na tuto zprávu. Životopisy prosíme nezasílejte prostřednictvím poštovní služby.
Pracovní podmínky jsou v souladu se zákonem 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, v platném znění., které má vliv na délku přijímacího řízení.
Zpracování osobních údajů se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.