Property Manager – správa nemovitostí

Nabízím práci
Jméno/Firma
MERIDIES alfa s.r.o.
Pracoviště
Olivova 2096/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Plný úvazek I Praha I Nástup možný ihned

O nás

Jsme skupina Meridiesčeská firma, která se věnuje developmentu, akvizicím, správě a pronájmu nemovitostí. Naše práce je jednoduchá a smysluplná: kupujeme starší domy a dáváme jim nový život. Věříme, že každý dům má svůj potenciál, a nacházíme hodnotu i tam, kde ji jiní možná přehlížejí.

Do našeho týmu hledáme Property Managera/-ku, který/á bude zodpovědný/á za technickou a provozní správu budov a bude se aktivně podílet na optimalizaci souvisejících procesů.

Co konkrétně budeš dělat:

  • Zodpovědnost za technickou a provozní správu budov
  • Organizace oprav a rekonstrukcí, komunikace s dodavateli a servisními firmami
  • Koordinace revizí, údržby, BOZP, úklidu a dalších služeb
  • Administrativa spojená se správou nemovitostí – evidence nákladů, fakturace, vyúčtování služeb
  • Komunikace s nájemci, řešení jejich požadavků
  • Spolupráce s obchodním týmem při obsazování volných prostor
  • Kontrola čerpání rozpočtu a hledání úspor
  • Účast na implementaci nového informačního systému

Jak si tě představujeme?

  • Praxe 2 roky v oblasti správy nemovitostí / facility managementu / property managementu
  • Dobrá orientace v technickém provozu budov (znalost stavební problematiky výhodou, nikoliv nutností)
  • Zkušenosti s informačním systémem pro správu nemovitostí
  • Schopnost koordinovat více oblastí současně a samostatně rozhodovat
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost MS Office, orientace v technické dokumentaci
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/ka

Jak to u nás funguje?

Sídlíme v centru Prahy, mezi Václavským náměstím a Hlavním nádražím, v moderní kanceláři kde máme k dispozici zasedačky i klidové prostory pro soustředěnou práci. Většinu času se potkáváme osobně v kanceláři, ale využíváme i možnost občasného home office.

Fungujeme v přátelské a otevřené atmosféře – zakládáme si na spolupráci, neformálních vztazích a společných akcích, jako jsou teambuildingy nebo vánoční večírky. Hledáme kolegy, kteří k nám zapadnou nejen odborně, ale i lidsky.

Na co se můžeš těšit?

  • Podporu zkušených kolegů – budeš úzce spolupracovat s koordinátorem developerských projektů, property manažery i vedoucím celého projektu Meridies
  • Ocenění tvojí práce – kromě odpovídajícího finančního ohodnocení nabízíme také roční bonusy
  • Přátelský tým – pracujeme otevřeně, táhneme za jeden provaz a vzájemná spolupráce je pro nás základ
  • Roční bonus
  • Multisportku s většinovým příspěvkem
  • Dog-friendly office ???? a park hned za rohem

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

1. Výběr životopisů

2. E-mail pozvánka na úvodní setkání s HR

3. Zpětná vazba nejpozději do 5 pracovních dnů  
 
 4. Druhé kolo pohovoru osobně s potenciálním nadřízeným/nadřízenou
 
 5. Finální nabídka

???? Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil. Možná právě tebe hledáme!

???? Více o nás najdeš na www.meridies.cz