Back Office assistant VertiFlex & LogTech

Nabízím práci
Jméno/Firma
VertiFlex s.r.o.
Pracoviště
Gen. Sochora 6176/6a, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost LogTech, s.r.o. se zaměřuje na prodej, dodávky, projektovou a servisní podporu automatizovaných systémů manipulace (in-house materiál handling). LogTech zastupuje několik předních světových výrobců v ČR a na Slovensku. Našimi zákazníky jsou distribuční společnosti, poskytovatelé služeb expresní přepravy zásilek, letiště, výrobní závody apod.


Sesterská společnost VertiFlex s.r.o., leader v technologiích vertikálního automatizovaného skladování a řídícího skladového SW, aktivní v oblasti automatizované skladovací techniky, logistiky, logistických procesů, e-commerce.

Hledáme posilu do týmu!
Do našeho týmu hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu nebo kolegyni na pozici Back Office Assistant, který/á zajistí hladký chod back office agendy, správu majetku, podporu HR a provozu.

Náplň práce:

Sklad OOPP

  • Správa skladu osobních ochranných pracovních pomůcek (OOPP)
  • Evidence, příjem a výdej OOPP, zajištění potisků a výšivek
  • Zakládání kmenových karet a objednávky (po schválení)
  • Péče o zaměstnance v oblasti OOPP a inventarizace skladu

Provozní zálohy

  • Evidence pokladních dokladů v systému Helios
  • Správa provozních záloh svěřených Back Office oddělení

Majetek

  • Evidence, označování a výdej firemního majetku zaměstnancům
  • Přebírání majetku při nástupu/odchodu zaměstnanců
  • Odpovědnost za správu firemní skříně s majetkem

Ostatní činnosti

  • Spolupráce s IT oddělením
  • Operativní úkoly dle požadavků vedení a dalších oddělení
  • Správa a evidence SIM karet
  • Ukládání faktur na sdílený disk
  • Péče o firemní zázemí
  • Rezervace letenek, ubytování apod.

Personální agenda

  • Podpora HR při organizaci a evidenci pravidelných školení (BOZP, školení řidičů)
  • Sledování a zajištění platnosti oprávnění zaměstnanců (v systému Helios)
  • Spolupráce s IT při nástupu nových zaměstnanců (IT vybavení, přístupové karty, emaily)
  • Spolupráce při zajišťování firemních akcí

Požadavky:

  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, systematičnost a zodpovědnost
  • Znalost práce na PC – MS Office
  • Praxe se systémem Helios výhodou
  • Anglický jazyk – úroveň min. B1
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Profesionální a reprezentativní vystupování

Nabízíme:

  • Zajímavou a rozmanitou práci v zázemí stabilní společnosti (každý den je jiný a nebudeš se u nás nudit)
  • Moderní pracovní prostředí
  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Multisport karta/penzijní připojištění po zkušební době
  • Stravenkový paušál v maximální možné výši po zkušební době
  • Firemní vzdělávání
  • 4 týdny dovolené (po 1 roce PP 5 týdnů)
  • Firemní akce