PROVOZNÍ MANAŽER/KA – DĚLÁME POŘÁDEK V NEPOŘÁDKU
O pozici
Pracovní nabídka
Nechceme dalšího „hlídače směn“. Hledáme člověka, který umí převzít zodpovědnost, seřídit chaos a posunout zakázky i lidi o level výš. Jsme dynamická rodinná firma, věci řešíme na rovinu a nápady z praxe u nás mají zelenou.
Co u nás opravdu budeš dělat
- Vést a organizovat svěřené zakázky (plán, lidi, materiál, KPIs).
- Být hlavní kontakt pro zákazníky – držet kvalitu a vztahy.
- Operativně řešit průšvihy i běžný provoz (bez zbytečné byrokracie).
- Kontrolovat kvalitu a dělat nápravná opatření.
- Rozdělovat práci, nastavovat priority, hlídat termíny.
- Reportovat výsledky a navrhovat zlepšení (fakt chceme tvoje nápady).
Koho hledáme (bez obalu)
- Umíš si zorganizovat práci a dotahuješ.
- Selský rozum > papír s razítkem.
- Zkušenost s vedením lidí/provozu (ideálně služby) = velké plus.
- Aktivní řidič sk. B.
- Základ PC (Office, e-mail, prohlížeč).
- Odolnost a flexibilita – někdy je třeba zabrat mimo 9–17.
Co ti dáme na oplátku
- Férové jednání, přímý kontakt na vedení, rychlá rozhodnutí.
- Zázemí stabilní rodinné firmy, vliv na to, jak věci fungují.
- Služební auto i k soukromému využití, telefon, notebook.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Odměnu: fix + motivující variabilka bez stropu
- HPP nebo IČO – jak se domluvíme.
Kde budeš pracovat
Zakázky přidělujeme tak, aby dávaly smysl a dojezd byl rozumný – primárně Praha a okolí, ideálně v rámci jednoho kraje/domluvené oblasti.
Realita práce (co je super / co je tvrdé)
+ Velká autonomie, rychlé změny, rodinné prostředí bez korporátní mlhy.
– Občas večer/časná rána, nečekané situace a tlak na výsledek. Jestli tohle bereš jako výzvu, bude tě to bavit.
Jak se přihlásit (bez byrokracie)
Pošli nám krátkou zprávu a CV – klidně stručné. Zajímá nás hlavně, na co jsi hrdý/á a jak bys zlepšil/a provoz na první svěřené zakázce.