Referent/ka vztahů k veřejnosti a sekretariátu starosty

Nabízím práci
Jméno/Firma
Úřad městské části Brno - Bystrc
Pracoviště
náměstí 28. dubna 145/60, Brno
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
23. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Úřad městské části Brno-Bystrc hledá kolegu/kolegyni na pozici

Referenta/referentky vztahů k veřejnosti a sekretariátu starosty.


Jste komunikativní, organizačně zdatní a pečliví, perfektně ovládáte český jazyk, máte zájem o různorodou administrativní práci, pak hledáme právě VÁS!

Nabízíme Vám stabilní zaměstnání na dobu neurčitou s plným pracovním úvazkem a nástupem dle vzájemné dohody.

Co Vás čeká:

  • Informování veřejnosti formou populárně informačních materiálů v elektronických médiích a Bystrckých novinách
  • výkon funkce tajemníka komise Redakční rady Bystrckých novin, stylistická úprava, případně tvorba článků do Bystrckých novin
  • kontrola zadávání smluv do Registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
  • zadávání změn do AIS RPP (agendový informační systém registru práv a povinností MVČR)
  • správa a evidence provozu služebních vozidel
  • práce sekretářského charakteru pro starostu, případně místostarosty MČ Brno-Bystrc (denní rozvrh, evidence pošty, písařské práce, záznamy z jednání apod.)
  • zástup za správu archivu ÚMČ; zástup za správu úřední desky, zástup sekretariátu tajemníka, správa elektronické spisovny Úseku tajemníka, výpomoc zaměstnanci pro archivní a spisovou službu.

Co od vás očekáváme:

  • minimálně vyšší odborné vzdělání
  • znalost alespoň jednoho světového jazyka (angličtina, němčina, francouzština)
  • povědomí o zákonech týkajících se samostatné působnosti obcí, zejména zák. č. 128/200 Sb., o obcích a zák. č. 340/2015 Sb.
  • znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, webová rozhraní
  • výborné komunikační a interpersonální dovednosti
  • perfektní znalost pravidel českého pravopisu
  • samostatnost, adaptabilita, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita a odolnost vůči stresu

Výhodou zájemců je zaměření vzdělání na veřejnou správu, praxe na pozici asistenta/tky a řidičský průkaz sk. B včetně praxe v řízení.

Co vám nabízíme:

Atraktivní benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna (sick days), pružná pracovní doba, příspěvky na stravování, rekreaci, penzijní připojištění, ošacení a odměny za pracovní a životní výročí,

Podporu a kvalitní zaškolení: možnost trvalého vzdělávání/vstupní vzdělání, průběžná školení a semináře/, možnost profesního i osobního růstu.

Platové podmínky: tarif v platové třídě 9 v závislosti na počtu let odborné praxe /minimální zaručený plat ve výši 29.120,-Kč/měs./, osobní příplatek 5.000,-Kč - 6.000,-Kč/měs.+ možnost dalších příplatků.

Jak se přihlásit:

Podrobnosti k podání přihlášky i se všemi náležitostmi a celé znění inzerátu najdete na stránkách Úřadu městské části Brno-Bystrc v sekci volná pracovní místa a na úřední desce úřadu.

Bližší informace:

Pokud máte jakékoli dotazy o druhu práce neváhejte se obrátit na naší personalistku Ivanu Vyoralovou, tel. 546 125 123, 775 018 795.

Těšíme se na Vaši přihlášku a na to, že se stanete součástí našeho pracovního kolektivu!