Koordinátor dodavatelského řetězce - Biggleswade
O pozici
V našem oddělení SQE se sídlem v Biggleswade se objevilo volné místo na pozici koordinátora dodavatelského řetězce.
Tato pozice bude hrát klíčovou roli v oblasti nákupu produktů a služeb a zlepšování řízení dodavatelů a efektivity dodavatelského řetězce. Koordinace hodnocení dodavatelů, prosazování dodržování kodexu chování, řízení rizik a výkonnostních standardů. Tato role pomůže prosazovat neustálé zlepšování všech prvků udržitelnosti v rámci dodavatelského řetězce. Klíčový člen týmu při řešení problémů a optimalizaci vztahů s dodavateli ve spolupráci s nákupními službami Liebherr a zároveň bude pracovat v klíčových oblastech výsledků společnosti: obchodní výkonnost, zaměření na zákazníka, lidé a týmová práce, vedení.
Vaše role koordinátora dodavatelského řetězce
• Prosazovat dodržování Kodexu chování dodavatelů skupiny Liebherr a Politiky dodavatelského řetězce Liebherr-GB.
• Pomáhat s vývojem a udržováním kritérií analýzy rizik dodavatelů a s vytvářením mechanismu výkonnosti, který zajistí, že dodavatelé splňují standardy společnosti Liebherr GB a řídí potenciální rizika.
• Podporovat podnikání při přezkumu významných dodavatelských smluv, včetně smluv a podmínek.
• Pomáhat s vývojem, implementací a udržováním robustního procesu hodnocení a schvalování dodavatelů, zajišťovat dobrý přístup podniku do naší databáze dodavatelů a zároveň podporovat systém řízení vztahů s dodavateli.
• Provádět due diligence v celém dodavatelském řetězci, včetně dodavatelů v předcházejících i následných fázích.
• Podporovat audity dodavatelů za účelem udržení kvality a souladu s předpisy. Pomáhat s přípravou na interní, zákaznické a roční audity IKS.
• Stanovovat a sledovat kritéria přijetí pro přijaté produkty a služby, včetně přípustných standardů kvality.
• Pomáhat s vývojem a udržováním mechanismu pro podávání stížností v případě jakýchkoli problémů s kvalitou produktů nebo dodavatelů. Připravovat se na jakoukoli obchodní komunikaci s dodavateli v případě nesrovnalostí.
• Identifikovat a eskalovat jakékoli potenciální úspory, kterých může LGB dosáhnout prováděním kontrol smluv, jakož i porovnáváním a benchmarkingem produktů a služeb.
• Pomáhat produktivně řešit problémy s dodavateli a identifikovat příležitosti k neustálému zlepšování.
• Identifikovat veškeré požadavky na školení interně s cílem zajistit kompetenci zaměstnanců v oblasti řízení dodavatelského řetězce.
• Pomáhat při shromažďování informací z dodavatelského řetězce týkajících se našich povinností v oblasti reportingu emisí uhlíku.
• Obecná správa všech souvisejících procesů a dokumentace
.• Efektivně prezentovat managementu pokrok a potenciální zlepšení.
Být úspěšný v roli koordinátora dodavatelského řetězce
• Schopnost prokázat předchozí zkušenosti na podobné pozici a/nebo v podobném odvětví
• Schopnost pracovat samostatně nebo v týmu
• Dobrý komunikátor na všech úrovních
• Schopnost efektivně pracovat ve stresovém prostředí.
• Vynikající organizační schopnosti a schopnost stanovovat priority.
Naše nabídka
• Možnost pracovat s předním výrobcem v oboru.
• Bezpečné a progresivní pracovní prostředí.
• Konkurenceschopné platové ohodnocení a benefity.
• Školení a osobní rozvoj.
Vzbudili jsme ve vás zájem? Pak se těšíme na vaši online přihlášku. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte Aleksandru Szczepanskou.
Jedna vášeň. Mnoho příležitostí.