Zaměstnanec odboru lůžkových PZS (přesah do IT) - Ostrava
O pozici
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
Přijme kolegu/kolegyni na pozici: Zaměstnanec odboru lůžkových PZS
Předpokládaný nástup: dle domluvy
Místo výkonu práce: Ostrava
Úvazek: 1,0
Pracovní poměr: na dobu určitou (s možností prodloužení)
Aktuálně hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu/kolegyni, který/á:
má rád/a práci s daty a rozumí souvislostem mezi čísly,
dokáže převádět analytické výstupy do srozumitelných informací,
má pořádek v podkladech, ale nezalekne se práce s informačními systémy,
ocení práci, která kombinuje administrativu s technicko-analytickým přesahem
Popis činností:
příprava programování, kontrola správnosti a realizace výpočtů parametrů cenových ujednání a konečných vyúčtování poskytovatelů zdravotních služeb (dále "PZS") pro dané období, technicko-analytická podpora při zajištění jejich zpracování vč. spolupráce při přípravě šablon v ISVČ ORA,
příprava podkladů pro jednání s PZS (analýzy, statistiky, rozbory) a příprava reportů pro management ČPZP,
kooperace na sledování vývoje nákladů ČPZP na vybrané druhy nákladných zdravotních služeb v segmentu lůžkových PZS a v zdravotně pojistném plánu ČPZP,
datová podpora pro přípravu podkladů pro revize v oblasti hospitalizačních i ambulantních zdravotních služeb poskytovaných PZS,
provádění výběrů dat z databází ČPZP, jejich zpracování a analyzování dle potřeb oddělení lůžkových PZS souvisejících s poskytováním a úhradou zdravotních služeb,
spolupráce na údržbě a rozvoji funkcionalit OSVČ ORA a kultivaci systému CZ-DRG v rozsahu a podmínkách odboru smluvní sítě lůžkových PZS,
správa a údržba vybraných číselníků v IS ORA,
vedení agendy vybraných zdravotních služeb nebo specializovaných podpůrných interních činností definovaných vedoucím zaměstnancem a kontrola dodržování metodiky, smluvního zajištění, vykazování úhrady vybraných zdravotních služeb a specializovaných podpůrných interních činností,
spolupráce s ostatními zaměstnanci odboru smluvní sítě lůžkových PZS, popřípadě s dalšími zaměstnanci zdravotního úseku z titulu zpracování statistických údajů, rozborů a analýz ve vazbě na výše uvedenou pracovní náplň.
Požadujeme:
SŠ vzdělání,
analytické uvažování a schopnost pracovat s větším objemem dat,
pokročilou znalost MS Excel (kontingenční tabulky, funkce, grafy, vizualizace dat),
schopnost srozumitelně prezentovat výsledky analýz,
systematičnost, logické myšlení, přesnost a pečlivost při zpracování odborných výstupů, schopnost týmové spolupráce, dovednost připomínkovat metodické materiály,
znalost statistických metod a ekonomických výpočtů,
schopnost identifikovat nesrovnalosti v datech,
ochotu rozšiřovat si znalosti a učit se nové metodiky, zodpovědnost, důslednost, smysl pro detail,
samostatnost, flexibilitu, proaktivní chování, odolnost vůči stresu.
Výhodou je:
základní znalost systému veřejného zdravotního pojištění zák. č. 48/1997 Sb. a dalších souvisejících právních předpisů,
orientace v pravidlech a metodikách vztahujících se k problematice v.z.p.,
orientace ve finančních aspektech zdravotní péče - nákladovost, efektivita, predikce
znalost principů fungování úhradových systémů ve zdravotnictví, včetně vazby na zdravotní pojišťovny,
znalost problematiky smluvního zajištění, vykazování, kontroly a úhrady zdravotních služeb,
znalost systému DRG (principy kategorizace hospitalizační péče, metodiky ÚZIS, úhradové vyhlášky MZČR)
orientace ve zdravotnické dokumentaci a v oblasti kódování diagnóz a výkonů,
základní znalost zdravotnické péče a medicínského prostředí,
zkušenost s databázovými nástroji (SQL, případně Access),
znalost nástrojů pro datovou analýzu a reporting.
Nabízíme:
příspěvek na stravování,
příspěvek na prázdniny a Vánoce,
příspěvek na doplňkové penzijní spoření a dlouhodobý investiční produkt,
příspěvek na volnočasové aktivity (Edenred),
v přepočtu 6 týdnů dovolené,
flexibilní pracovní dobu v délce 37,5 hod. týdně,
odměny za pracovní a životní jubilea.
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nejpozději do 3. listopadu 2025 svůj životopis a motivační dopis na e-mail: lenka.mudrakova@cpzp.cz.