Display / RTB specialista
O pozici
Jsme datově a analyticky zaměřená marketingově-digitální agentura, která plní a doručuje obchodně měřitelné výsledky.
Do našeho týmu hledáme Display / RTB specialistu, který rozumí médiím, datům a programmatic ekosystému. Hledáme člověka, který dokáže plánovat a optimalizovat kampaně napříč DSP platformami, přemýšlí v souvislostech a umí propojovat data z různých zdrojů pro maximální efektivitu kampaní.
Práce u nás znamená rozmanité projekty – od velkých značek po menší klienty, kde uvidíš přímý dopad své práce.
Co u nás budeš dělat:
spravovat a optimalizovat kampaně především v Adform DSP a DV360,
plánovat a vyhodnocovat výkonnostní i brandové kampaně,
testovat nové formáty a nakupní přístupy (programmatic direct, open auction, private deals),
spolupracovat s kreativním týmem i mediální strategií,
sledovat data v Google Analytics,
podílet se na rozvoji klientů.
Koho hledáme:
máš zkušenost se správou kampaní v Adform DSP, DV360 nebo jiné RTB platformě,
rozumíš fungování biddingu, cílení, datovým segmentům a brand safety,
zajímáš se o inovace v programmatic reklamě a práci s daty,
jsi zodpovědný/á a dokážeš komunikovat s klienty i týmem,
výhodou je přehled o social ads, video reklamě a měření výkonu.
Nabízíme:
práci na různorodých projektech, kde se naučíš přemýšlet o marketingu komplexně,
prostředí, kde se propojují data, strategie a technologie,
preferujeme spolupráci na IČO, ale umíme i HPP,
2–3 dny týdně v kanceláři v Praze – Karlíně, zbytek dle dohody.
Ideálně nám napište pár vět o sobě, připojte CV a očekávanou odměnu.