Tiskový mluvčí & Vedoucí týmu komunikace (m/ž)
O pozici
Lokalita
Centrála
Nárožní 1359/11
158 00 Praha
Typ úvazku
Pracovní poměr - plný úvazek
Úroveň
Seniorní pozice
Obor
PR & CSR
Referenční číslo
593676
Shrnutí
Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.
Jsme jedničkou na trhu v oblasti retailu a víme, že silná komunikace je klíčová. Hledáme zkušeného lídra v této oblasti, který nejen rozumí médiím, ale chápe, jak strategické PR pomáhá naplňovat obchodní cíle. Člověka, který dokáže vést tým, inspirovat nejen média, ale širokou veřejnost i zaměstnance, a přitom držet krok s komunikačními trendy a digitálním světem.
Pokud vás baví smysluplná komunikace, máte tah na branku a zkušenosti z FMCG, pak jste náš ideální kandidát.
Pracovní náplň
Jak bude vypadat váš den?
povedete komunikační tým a budete pracovat na rozvoji jeho kompetencí (interní i externí komunikace)
budete tvořit a realizovat komunikační strategie v souladu s obchodními cíli společnosti
zaměříte se na vytváření relevantního a atraktivního mediálního obsahu
postaráte se o správu a rozvoj online kanálů: web, intranet, sociální média
zajistíte monitoring médií, analýzu výstupů a reporting vedení
budete spolupracovat s PR agenturami a dalšími externími partnery
zorganizujete firemní eventy
dohlédnete na konzistenci a integritu značky napříč všemi komunikačními kanály, ale i produktové PR a podpora marketingových kampaní
Váš profil
Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:
máte VŠ vzdělání (ideálně v oblasti komunikace, žurnalistiky, marketingu nebo příbuzném oboru)
máte minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, ideálně v sektoru FMCG
jste zkušený/á s vedením menšího týmu a máte schopnost rozvíjet jeho potenciál
znalost českého i anglického jazyka máte na výborné úrovni (slovem i písmem)
máte pokročilou znalost práce na PC (MS Office, nástroje pro správu obsahu, monitoring médií)
jste orientovaný/á v digitálních trendech a jste schopný/á řídit komunikaci na sociálních sítích
máte strategické myšlení, schopnost propojovat komunikaci s obchodními cíli
máte skvělé komunikační a prezentační dovednosti
jste pečlivý/á, zodpovědný/á, flexibilní, máte chuť se neustále zlepšovat
Nabízíme
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.
smlouvu na dobu neurčitou
postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
možnost využití homeoffice
příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
podzimní příspěvek na podporu imunity
příspěvek pro nastávající rodiče
finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
slevové nabídky u vybraných partnerů
systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
kávu, čaj a vodu na pracovišti
letní a vánoční týmové večeře
startovné na závodech Run Tour zdarma
Získáte
Propracovaný systém zapracování a vzdělávání
Postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
Dovolená 25 dní s postupným nárůstem až do výše 30 dní.
Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
Systém Cafeterie
Vyberte si benefity podle vás.
MultiSport karta včetně možnosti doprovodných karet
Příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po 1 roce
Příspěvek pro nastávající rodiče
Jako nastávající rodiče od nás dostanete příspěvek formou bodů do Cafeterie.
Finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
Hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
Kariérní růst