Konzultant interní komunikace (m/ž)
O pozici
Lokalita
Centrála
Nárožní 1359/11
158 00 Praha
Typ úvazku
Pracovní poměr - plný úvazek
Úroveň
Seniorní pozice
Obor
PR & CSR
Referenční číslo
586035
Shrnutí
Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.
Hledáme kandidáta/ku, který rozšíří náš tým firemní komunikace a bude se podílet na koordinaci interní komunikace. Očekáváme samostatného člena týmu, který převezme existující agendu a zároveň vnese do oblasti své nápady.
Pracovní náplň
Jak bude vypadat váš den?
budete pracovat na interní komunikaci - tvorba a koordinace interních informací pro jednotlivé komunikační kanály
čeká vás strategický rozvoj interních platforem společnosti - intranet a aplikace pro zaměstnance
budete pracovat na tvorbě zaměstnaneckého časopisu
realizace eventů od A do Z (např.: rodinný běh RunTour)
budete úzce spolupracovat a koordinovat s ostatními aktivitami oddělení komunikace (externí komunikace, CSR, sociální média)
rešerše a tvorba obsahu pro několik cílových skupin a platforem
psaní článků
spolupráce s oddělením interní komunikace v mezinárodní centrále
získávání podkladů od zástupců oddělení
spolupráce s IT oddělením v oblasti technického řešení intranetu
příprava pravidelného reportingu
příprava témat a celkové struktury jednotlivých vydání
spolupráce s jednotlivými odděleními při přípravě podkladů
psaní a kontrola článků
spolupráce a koordinace s externím dodavatelem časopisu
Váš profil
Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:
máte zkušenosti z oblasti interní komunikace
komunikujete v anglickém jazyce na velmi dobré úrovni (komunikace se zahraniční centrálou, práce s cizojazyčnými texty), povědomí o němčině výhodou
máte velmi dobré vyjadřovací schopnosti, výborná znalost českého jazyka, schopnost psát poutavé a srozumitelné texty
jste na uživatelské úrovni MS Office (Excel, PowerPoint)
máte příjemné vystupování, jste komunikativní
kreativita je vám vlastní, jste samostatný/á, pečlivý/á, týmový/á
jste zodpovědný/á
máte velmi dobré organizační schopnosti
pracujete v nástroji Canva, je to výhodou
Nabízíme
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.
smlouvu na dobu neurčitou
postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
možnost využití homeoffice
příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
podzimní příspěvek na podporu imunity
příspěvek pro nastávající rodiče
finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
slevové nabídky u vybraných partnerů
systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
kávu, čaj a vodu na pracovišti
letní a vánoční týmové večeře
startovné na závodech Run Tour zdarma
sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců
Získáte
Propracovaný systém zapracování a vzdělávání
Postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
Dovolená 25 dní s postupným nárůstem až do výše 30 dní.
Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
Systém Cafeterie
Vyberte si benefity podle vás.
MultiSport karta včetně možnosti doprovodných karet
Příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po 1 roce
Příspěvek pro nastávající rodiče
Jako nastávající rodiče od nás dostanete příspěvek formou bodů do Cafeterie.
Finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
Hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
Kariérní růst