Koordinátor zakázek - Praha
O pozici
Hledáme vedoucího týmu!
Máte zkušenosti s vedením lidí a hledáte nové uplatnění v přátelském prostředí? Přidejte se k nám - právě rozšiřujeme tým o nového kolegu.
Pozice je vhodná především pro uchazeče s OZP, kteří chtějí uplatnit své schopnosti a zkušenosti bez fyzicky náročné práce.
Co vás u nás čeká
vedení týmu pracovníků (školení, kontrola)
kontrola plynulého chodu svěřených zakázek
plánování směn
zpracování podkladů pro mzdy
komunikace napříč společností i s klienty
reporting o vykonaných činnostech
Co požadujeme
zkušenost s vedením lidí (profesně nebo i z jiné praxe)
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
samostatnost a zodpovědnost
spolupráce možná na hlavní pracovní poměr i na IČO
A proč je tato pozice vhodná zrovna pro vás?
žádná fyzická práce - jde hlavně o organizaci a komunikaci
flexibilní pracovní doba, jejíž začátek a konec je možné určit dle priorit
individuální nastavení podmínek a tempa - přizpůsobíme práci vašemu zdraví i životní situaci
plné zaškolení a podpora kolektivu - praxe v oboru není nutná, všechno vás naučíme
stabilní zázemí a férové podmínky - dlouhodobá spolupráce, férová mzda a benefity jako jsou firemní auto (i k soukromému využití), mobil a notebook
půlroční stabilizační odměny
platové ohodnocení 40 000 - 50 000 Kč
Jak to u nás chodí
Chceme, aby se u nás každý cítil dobře. Umíme přizpůsobit pracovní podmínky a tempo, aby vám práce dávala smysl a bavila vás.
V případě zájmu nám pošlete svůj životopis.
Těšíme se na spolupráci s vámi!
Kontaktní osoba
Jana Rozprýmová, personalistka pro Moravu
FACILITY SERVIS a.s., Novodvorská 434/149, 140 00 Praha 4 Lhotka
+420 723 456 224