Brand Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
BurdaMedia Extra, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 10. 2025

O pozici

  • Praha

  • Marketing

Hledáme posilu do marketingu mediálního domu BurdaMedia Extra 

Naše marketingové oddělení je parta srdcařů, kteří nejdou pro nápad daleko a do kampaní i komunikace dávají všechno. A přesně do tohoto týmu teď hledáme novou posilu, která rozšíří naše řady a bude pečovat o hobby portfolio. Oceníme organizační dovednosti a neměl by pro tebe být problém přicházet s novými nápady, následně je realizovat a dovést vytyčené marketingové KPI od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě i za pomoci kolegů z jiných oddělení našeho mediálního domu BurdaMedia Extra.

Co budete dělat? 

  • Vytvářet efektivní podporu našemu hobby portfoliu včetně napojených eventů, jako je Apetit piknik a Apetit zimní piknik

  • Plánovat kampaně včetně rozpočtu a časové osy tak, aby strategicky zapadaly do celkového marketingového plánu

  • Realizovat strategické části kampaní (před i během eventu)

  • Komunikovat s digital performance managerem

  • Navrhovat moodboardy na design (statika i video) a klíčové sdělení ke každé kampani včetně interních prezentací výsledků

  • Dohlížet na růst zákaznické základny a tržního podílu eventů

  • Efektivně spravovat marketingový rozpočet, prioritizovat a maximalizovat návratnost investic do marketingového mixu

Co máte za sebou? 

  • Předchozí zkušenosti s tvorbou a vyhodnocováním marketingových kampaní

  • Máte schopnost vytvářet koncept, řídit vývoj, reportovat stav a výsledky projektu

  • Znalost prostředí vydavatelství či korporátního prostředí bude výhodou

  • Máte kreativní, strategické a koncepční myšlení

  • Máte vysokoškolské vzdělání

  • Znalost online marketingu bude Vaší výhodou, ne však podmínkou

  • Máte pokročilou znalost anglického jazyka 

Brand manager v BurdaMedia Extra se bude starat o to, aby lidé naše značky milovali a vraceli se k nim pravidelně skrze vícero naplánovaných aktivit - samozřejmě hledat synergie mezi časopisy, knihami, eventy či online platformami. Pod palcem budete mít všechno počínaje grafikou, přes realizaci kampaně až po zpracování dat a vyhodnocení. Chcete být součástí převážně dámského kolektivu a starat se o komunikaci hobby portfolia? Napište nám na: nabor@burda.cz a do předmětu uveďte „brand manager“.