Brand Manager
O pozici
Praha
Marketing
Hledáme posilu do marketingu mediálního domu BurdaMedia Extra
Naše marketingové oddělení je parta srdcařů, kteří nejdou pro nápad daleko a do kampaní i komunikace dávají všechno. A přesně do tohoto týmu teď hledáme novou posilu, která rozšíří naše řady a bude pečovat o hobby portfolio. Oceníme organizační dovednosti a neměl by pro tebe být problém přicházet s novými nápady, následně je realizovat a dovést vytyčené marketingové KPI od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě i za pomoci kolegů z jiných oddělení našeho mediálního domu BurdaMedia Extra.
Co budete dělat?
Vytvářet efektivní podporu našemu hobby portfoliu včetně napojených eventů, jako je Apetit piknik a Apetit zimní piknik
Plánovat kampaně včetně rozpočtu a časové osy tak, aby strategicky zapadaly do celkového marketingového plánu
Realizovat strategické části kampaní (před i během eventu)
Komunikovat s digital performance managerem
Navrhovat moodboardy na design (statika i video) a klíčové sdělení ke každé kampani včetně interních prezentací výsledků
Dohlížet na růst zákaznické základny a tržního podílu eventů
Efektivně spravovat marketingový rozpočet, prioritizovat a maximalizovat návratnost investic do marketingového mixu
Co máte za sebou?
Předchozí zkušenosti s tvorbou a vyhodnocováním marketingových kampaní
Máte schopnost vytvářet koncept, řídit vývoj, reportovat stav a výsledky projektu
Znalost prostředí vydavatelství či korporátního prostředí bude výhodou
Máte kreativní, strategické a koncepční myšlení
Máte vysokoškolské vzdělání
Znalost online marketingu bude Vaší výhodou, ne však podmínkou
Máte pokročilou znalost anglického jazyka
Brand manager v BurdaMedia Extra se bude starat o to, aby lidé naše značky milovali a vraceli se k nim pravidelně skrze vícero naplánovaných aktivit - samozřejmě hledat synergie mezi časopisy, knihami, eventy či online platformami. Pod palcem budete mít všechno počínaje grafikou, přes realizaci kampaně až po zpracování dat a vyhodnocení. Chcete být součástí převážně dámského kolektivu a starat se o komunikaci hobby portfolia? Napište nám na: nabor@burda.cz a do předmětu uveďte „brand manager“.