Specialista pro správu obsahu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Čedok
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 10. 2025

O pozici

  • místo výkonu práce: Praha

  • Hybridní

Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 105 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.

Specialista pro správu obsahu

V Čedoku pomáháme lidem objevovat svět a aby všechno klapalo, potřebujeme někoho, kdo se postará o to, že naše zájezdy, doprava i doplňkové služby budou správně nastavené v systému i na webu. Pokud tě baví práce s daty, máš rád/a pořádek a vidíš souvislosti, možná hledáme právě tebe.

Náplň práce:

  • Nastavování parametrů rezervačního systému, doplňkových služeb a dopravy dle interních zadání

  • Správa a aktualizace obsahu v rezervačním systému a na webu

  • Tvorba materiálů pro web a další systémů e-Commerce

  • Řešení požadavků nahlášených přes helpdesk

  • Komunikace s externími dodavateli systémů

  • Kontrola správnosti a funkčnosti zveřejněných dat

  • Podpora při implementaci změn v online systémech

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou

  • Komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem)

  • Zkušenost s administrací webu nebo rezervačních systémů

  • Technické myšlení, pečlivost a smysl pro detail

  • Samostatnost, schopnost řešit problémy a dotahovat věci do konce

  • Základní orientaci v e-commerce prostředí

  • Komunikační dovednosti a týmového ducha

Nabízíme:

  • Zázemí perspektivní a silné značky Čedoku, který nastavuje trendy v cestování a je na trhu už 105 let

  • Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře

  • Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje

  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou

  • 25 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni

  • Home office (1 den v týdnu)

  • Stravenkový paušál

  • Multisportka nebo Cafeterie, které vám zpříjemní Váš volný čas

  • Slevy u našich obchodních partnerů (Orange Optik, Autosalon Klokočka, Datart, T-Mobile, Samsung, Shell a mnoho dalších)

  • Příspěvek na penzijní připojištění, happiness day,..

V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!

Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)

Nástup: 01. 01. 2026

Pracovní smlouva

Specialista pro správu obsahu

oddělení: IT

místo výkonu práce: Praha

Za nábor zodpovídá: Pavla Andrlová

Jak vypadá náborový proces

Životopis

Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.

Pozvánka na pohovor

Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.

Pohovor

V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.

Úkol navíc

V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.