Administrativní pracovník/ce
O pozici
Praha hl.m., Středočeský kraj
Administrativa a provoz
Vhodné pro absolventy
Máte organizační talent a baví vás práce s lidmi?
Staňte se součástí Kardiologické Ambulance IKEM a podpořte náš tým. Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu či kolegyni, který/á bude zajišťovat plynulý chod ambulance a každodenní komunikaci s pacienty i lékaři.
Co u nás budete dělat
Evidovat příchozí pacienty v ambulanci.
Komunikovat s pacienty a jejich ošetřujícími lékaři.
Objednávat pacienty na vyšetření nebo kontroly.
Skenovat a elektronicky archivovat zdravotnické dokumentace.
Pracovat se systémem eZpráva a dalšími zdravotnickými informačními systémy.
Co od Vás budeme potřebovat
Středoškolské vzdělání.
Uživatelskou znalost práce s PC (MS Word, Excel).
Organizační schopnosti a zodpovědný přístup.
Schopnost vlídné, vstřícné a efektivní komunikace.
Pečlivost, spolehlivost a týmového ducha.
Výhodou (nikoliv podmínkou) je:
Znalost anglického jazyka
Co si získá Vaše srdce
Přátelský kolektiv
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna
MultiSport karta po zkušební době
Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
Výhodné stravování přímo v IKEM
Výrazná sleva v lékárně IKEM a prodejně zdravotnických potřeb
Nástup možný ihned nebo dohodou
Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU
Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.