Administrativní podpora ALTAXO - Praha
Nabízím práci
ALTAXO Accounting s.r.o.
Sokolovská 131/86, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
24. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme společnost, která poskytuje komplexní služby pro podnikatele od zakládání, správy až po výkup společností. Poskytujeme také služby s tím spojené jako např. virtuální sídla, trvalé pobyty, změny ve společnostech nebo likvidace.
Chceš pracovat ve stabilní firmě, působící na trhu více než 10 let s každoročním růstem?
Do našeho týmu ALTAXO hledáme na centrálu v Praze novou kolegyni /nového kolegu na pozici back office / administrativní pracovník.
Co budeš mít na starosti?
- Zejména přípravu dokumentů pro klienty, jejích kontrolu, kompletaci a evidenci.
- Denně budeš komunikovat se všemi našimi obchodními zástupci, s úřady, bankami, notářem a našimi obchodními partnery a klienty.
- Vystavování faktur pro klienty, hlídání jejich úhrad a evidence.
- Budeš vykonávat pochůzky na obchodní soud, živnostenský úřad, banky atd.
- Další ad hoc úkoly.
Koho hledáme?
- Spolehlivé kolegy/ně s praxí v administrativě.
- Výborný český jazyk slovem i písmem podmínkou, anglický jazyk - výhodou.
- Schopnost samostatně organizovat si práci.
- Někoho s chutí se rozvíjet, učit se nové věci a né sedět doma na home office.
- Minimální dosažené vzdělání SŠ s maturitou, vhodné i pro absolventy, VŠ s praxí v administrativě.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Nadstandardní a motivující ohodnocení odvislé od pracovního výkonu.
- V případě zájmu možnost karierního růstu na obchodní pozici.
- Nabízíme různorodou náplň práce v kolektivu a neformálním prostředí.
- Celodenní podporu týmu na centrále od obchodních zástupců, nebudeš sama, vše Tě naučíme.
- Nástup je možný ihned.
Zaujala Tě pozice? Zašli nám své CV v českém jazyce společně s motivačním dopisem, kde popíšeš Tvou aktuální pracovní situaci a
zkušenosti v administrativě.
Spolupráce je možná pouze na IČO!
Těšíme se na Tvou odpověď.