VEDOUCÍ EVIDENCE MAJETKU
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- komplexní zajišťování majetkové evidence, zařazování, likvidace, vyřazování majetku a provádění dalších operací s tím spojených dle zákonných norem pro příspěvkové organizace (protokoly, převody do fondů, odpisy apod.)
- odpovědnost za inventarizace majetku včetně zpracování inventurních soupisů a jiných administrativních výkazů
- příprava a kontrola interních dokladů k evidenci dlouhodobého majetku, vč. kontroly aktualizací vnitřních směrnic a nařízení
- administrativa v rámci investičních dotačních programů
- zajišťování majetku dle potřeb jednotlivých středisek
- správa skladového hospodářství pro vybrané položky zásob
- provádění kontrol s účetní evidencí v rámci měsíčních závěrek
- realizace vnitroresortních nabídek nepotřebného majetku
- vedení menšího kolektivu
- na svěřeném úseku samostatně rozhodovat a navrhovat případné změny či podněty ke zlepšení organizace práce
- spolupráce s jinými úseky
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- znalosti účetnictví a daňové legislativy v oblasti majetku
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost programu Helios výhodou
- uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)
- samostatnost a zodpovědnost v rámci svěřené agendy
- aktivní přístup ke svěřeným úkolům a ochotu dále se vzdělávat
- výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost práce v týmu
- zkušenost s vedením kolektivu výhodou
- trestní bezúhonnost
Co vám můžeme nabídnout
· platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. dle příslušného platového stupně s ohledem na započitatelnou praxi (9. platová třída)
· podpora dalšího vzdělávání a zajištění odborného růstu
· 25 dní dovolené
· 3 dny indispozičního volna
· finanční bonusy, mimořádné odměny, po zapracování osobní příplatek
· výhodné stravování v zaměstnanecké jídelně
· stabilní zaměstnání