Senior účetní (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Do menšího účetního týmu v Plzni hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý nám pomůže se zpracováním účetnictví naší investiční společnosti a jí spravovaných fondů.
Nejsme korporát ani startup, jsme česká firma. Na trhu jsme už pár let a stále rosteme a rozvíjíme se.
Investování našich fondů do oblastí od zemědělství po technologie s sebou přináší různorodé účetní operace, takže se stále potkáváme s novými projekty, změnami aktiv, regulatorikou nebo pestrými ad hoc úkoly. My sami jsme správci našich fondů, takže nejde o externí zpracování účetnictví. Všichni zúčastnění jsou přímo naši kolegové. Nejčastěji komunikujeme s finančními manažery, backoffice oddělením nebo depozitářem. V rámci týmu si umíme poradit, zastoupit se a poskytnout si pomocnou ruku. Rozumíme si spolu i po lidské stránce a na všem důležitém se vždy domluvíme, proto k nám hledáme někoho, kdo to vnímá stejně, a dobře k nám zapadne. Pokud si s něčím nevíme rady, máme vždy možnost poradit se mezi sebou, nebo se obrátit na externí poradenskou společnost.
Co bude náplní práce?
Přestože se jedná o zastřešení účetnictví pro investiční společnost a investiční fondy, stále se za tím skrývají klasické činnosti:
- Samostatné zpracování účetní agendy
- Aplikace aktuálních účetních a daňových předpisů
- Zodpovědnost za správné zaúčtování/kontrola různých položek (bankovní výpisy, interní doklady, faktury, operace týkající se majetků fondů apod.)
- Příprava podkladů pro zpracování měsíčních závěrek a participace na jejich sestavení
- Měsíční reporting vedení a regulatorní reporting
- Zpracování DPH a KH
- Externí komunikace s kontrolními orgány, daňovými úřady a ostatními institucemi
- Kooperace při pravidelných auditech
- Podpora vedoucí účetního oddělení při různých projektech (organizace auditu, nastavení procesů apod.)
Jak si představujeme ideální/ho kandidátku/ta?
- SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru
- Velmi dobrá orientace v účetnictví v českých a mezinárodních účetních standardech (IFRS), ideálně praxe 3 roky na obdobné pozici
- Vyžadujeme spolehlivost, pečlivost, analytické myšlení, týmového ducha, chuť se učit a schopnost dotáhnout věci do konce
- Znalost aktuální legislativy, účetních standardů a daňové problematiky
- Základní znalost angličtiny
- Velmi dobrá znalost balíčku MS Office, především Excel
- Pracujeme v programu Helios iNuvio, zkušenost s ním bude určitě výhodou
Co Vám můžeme nabídnout?
- Přátelskou atmosféru a klidné pracovní prostředí v centru Plzně v moderních prostorách budovy AVALON.
- Plochou organizační strukturu a spolupráci v dobře fungujícím kolektivu
- Možnost nabrat velké množství zkušeností z oblasti účtování finančních institucí
- Profesní rozvoj v oblasti účtování širokého portfolia investic, podporujeme i další vzdělávání nebo jazykové lekce
- Širokou škálu benefitů, které si můžete ušít na míru (samozřejmostí jsou stravenky, 5 týdnů dovolené, Multisport karta, příspěvek na DIP, ŽP a PP, příspěvek 10 000,- Kč na mobilní telefon 1 x za 2 roky, firemní tarif a mnoho dalšího).
Pokud Vás naše nabídka zaujala, udělejte první krok a pošlete nám životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na Vás.