Specialista marketingové komunikace

Nabízím práci
Jméno/Firma
GTH catering a.s.
Pracoviště
Tomíčkova 2144/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co co půjde

Do našeho dvoučlenného marketingového týmu hledáme kreativního a organizačně schopného člověka, který se nebojí nápadů, má cit pro vizuál a zvládne přepnout mezi „velkou vizí“ a „správou tlačítka na webu“. Zkrátka – někoho, kdo nepotřebuje čekat na zadání, protože si ho umí napsat sám.

Co vás čeká

  • Pomůžete nám posunout komunikaci a branding GTH Group na novou úroveň – v kuchyni i v kanceláři.
  • Budete mít prsty v redesignu našeho webu, takže vaše práce opravdu bude vidět (a klikat).
  • Vymyslíte a napíšete články na web a na intranet, příběhy z provozů, PR texty nebo interní posty.
  • Budete tvořit grafické vizuály, prezentace a materiály, které lidé opravdu otevřou.
  • Budete komunikovat s kolegy napříč centrálou a provozy (od generální ředitelky po šéfkuchaře – každý má co říct).
  • A hlavně: nebude to u nás nuda!

Co byste měli (mohli) mít a umět

  • Zkušenost s interní a externí komunikací – budete psát pro lidi, ne pro algoritmus.
  • Znalost grafických nástrojů (Canva, Adobe, InDesign apod.)
  • Umíte publikovat a upravovat obsah ve webových systémech (WordPress, Sharepoint 365 apod.)
  • Trochu tušíte, co znamená SEO, UX a copy...
  • Jste spíš typ, který má víc nápadů než výmluv.

Výhodou bude, pokud

  • Umíte vyfotit jídlo tak, že i kuchař se rozpláče dojetím.
  • Nebo sestříháte krátké video, které má rytmus.
  • Nebo si rozumíte s AI nástroji (ChatGPT, Copilot, Grok…).
  • Máte zkušenost z gastronomie, HR nebo prostě z firemního prostředí, kde se pořád něco děje.

Proč právě my?

  • Protože jsme česká firma s duší a chutí – vaříme pro tisíce lidí po celé republice a dáváme smysl každému jídlu.
  • Marketing u nás není o „třech korporátních slidech“, ale o příbězích z reálného života.
  • Dostanete prostor tvořit, zkoušet a ukázat, že i firemní komunikace může být zábavná a lidská.