Specialista marketingové komunikace
Nabízím práci
GTH catering a.s.
Tomíčkova 2144/1, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Marketing, média a reklama
Nabízím práci
24. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co co půjde
Do našeho dvoučlenného marketingového týmu hledáme kreativního a organizačně schopného člověka, který se nebojí nápadů, má cit pro vizuál a zvládne přepnout mezi „velkou vizí“ a „správou tlačítka na webu“. Zkrátka – někoho, kdo nepotřebuje čekat na zadání, protože si ho umí napsat sám.
Co vás čeká
- Pomůžete nám posunout komunikaci a branding GTH Group na novou úroveň – v kuchyni i v kanceláři.
- Budete mít prsty v redesignu našeho webu, takže vaše práce opravdu bude vidět (a klikat).
- Vymyslíte a napíšete články na web a na intranet, příběhy z provozů, PR texty nebo interní posty.
- Budete tvořit grafické vizuály, prezentace a materiály, které lidé opravdu otevřou.
- Budete komunikovat s kolegy napříč centrálou a provozy (od generální ředitelky po šéfkuchaře – každý má co říct).
- A hlavně: nebude to u nás nuda!
Co byste měli (mohli) mít a umět
- Zkušenost s interní a externí komunikací – budete psát pro lidi, ne pro algoritmus.
- Znalost grafických nástrojů (Canva, Adobe, InDesign apod.)
- Umíte publikovat a upravovat obsah ve webových systémech (WordPress, Sharepoint 365 apod.)
- Trochu tušíte, co znamená SEO, UX a copy...
- Jste spíš typ, který má víc nápadů než výmluv.
Výhodou bude, pokud
- Umíte vyfotit jídlo tak, že i kuchař se rozpláče dojetím.
- Nebo sestříháte krátké video, které má rytmus.
- Nebo si rozumíte s AI nástroji (ChatGPT, Copilot, Grok…).
- Máte zkušenost z gastronomie, HR nebo prostě z firemního prostředí, kde se pořád něco děje.
Proč právě my?
- Protože jsme česká firma s duší a chutí – vaříme pro tisíce lidí po celé republice a dáváme smysl každému jídlu.
- Marketing u nás není o „třech korporátních slidech“, ale o příbězích z reálného života.
- Dostanete prostor tvořit, zkoušet a ukázat, že i firemní komunikace může být zábavná a lidská.