Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty (40 - 50.000 Kč) #2715

Nabízím práci
Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 10. 2025

O pozici

Společnost ABC Parking s.r.o.

Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů? Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.

Náplň práce:

  • Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)

  • Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)

  • Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace

  • Administrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivace

  • Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky

  • Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací

  • Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)

  • Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování

  • Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontakt

  • Pokročilá práce na PC (MS Office)

  • Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti

  • Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis

  • Praxe na obdobné pozici výhodou

  • ŘP typ B

Nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti

  • mzda 40 – 50.000 Kč

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání

  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00

  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon

  • Stravenky od 3. měsíce

  • 20 dní dovolené

  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň

  • Firemní akce a večírky

  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!