Recepční / Back Office asistent/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
NDC Group Czech s.r.o.
Pracoviště
Hvězdova 1716/2b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš vystupovat jako první článek rychle se rozvíjejícího týmu, který pracuje na projektech pro největší společnosti v Evropě a pravidelně vyhrává evropské ceny kvality a inovací?

Máš rád/a když všechno funguje, jak má a ve věcech je pořádek? Ostatní lidé tě nabíjejí a baví tě s nimi pracovat?

Pak čti určitě dál, protože hledáme recepční/back office asistenta/ku, který/á se u nás nejen v tomhle může realizovat.

Co děláme?

Prostřednictvím dat optimalizujeme výrobní portfolia chemických společností a finanční výkonnost největších pojišťovacích a farmaceutických firem. Dodáváme řešení, která snižují dopad CO2 našich klientů a posouváme tak jejich programy udržitelnosti.

Přestože sídlíme v České republice, naše obzory sahají mnohem dále. Dokážeme nabídnout služby a dopad velkých firem v prostředí malého startupu. Pohybujeme se rychle, rozhodujeme se za pět minut, a dokonce i náš majitel umí kódovat.

Co tě čeká na denní bázi…

  • Být tím prvním, koho naši klienti a návštěvy uvidí a s kým budou jednat
  • Pomáhat nám nadále růst skrze:
  • Objednávání vybavení a kancelářských potřeb
  • Zajišťování podpisů dokumentů
  • Organizování eventů
  • Starostlivost o chod kanceláře, zajištění občerstvení, vybavení a komunikace se správou budovy
  • Správa a přebírání pošty
  • Správa vozového parku, vedení knih jízd, příprava cestovních příkazů a sumarizace cestovních výdajů
  • Ad-hoc úkoly spojené s recepcí a backoffice agendou (příprava zasedací místnosti, pomoc s přípravou dokumentů ke schůzkám atd.)
  • Podpora managementu, finanční a HR manažerky

Co potřebujeme, abys měl/a a uměl/a:

  • Velmi dobré mluvené i psané komunikační dovednosti v češtině i angličtině. Angličtinu používáme s našimi klienty pro externí schůzky, konverzaci a dokumentaci. Spolu mluvíme převážně česky.
  • Velmi dobrou znalost MS Office, Excel obzvlášť - Připrav se, že na pohovoru bude menší test v Excelu, ve kterém se objeví funkce jako SUMIF, COUNTIF, VLOOKUP, MATCH nebo kontingenční tabulka (pivotka).
  • Přijemné vystupování
  • Schopnost pracovat samostatně
  • Velmi dobré organizační schopnosti

Benefity:

  • Nově zrekonstruované kanceláře na Pankráci
  • Dobře platíme, máme pravidelné bonusy
  • Multisport karta, jazyková škola, osobní i pracovní rozvoj
  • 25 dní dovolené