Recepční / Back Office asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš vystupovat jako první článek rychle se rozvíjejícího týmu, který pracuje na projektech pro největší společnosti v Evropě a pravidelně vyhrává evropské ceny kvality a inovací?
Máš rád/a když všechno funguje, jak má a ve věcech je pořádek? Ostatní lidé tě nabíjejí a baví tě s nimi pracovat?
Pak čti určitě dál, protože hledáme recepční/back office asistenta/ku, který/á se u nás nejen v tomhle může realizovat.
Co děláme?
Prostřednictvím dat optimalizujeme výrobní portfolia chemických společností a finanční výkonnost největších pojišťovacích a farmaceutických firem. Dodáváme řešení, která snižují dopad CO2 našich klientů a posouváme tak jejich programy udržitelnosti.
Přestože sídlíme v České republice, naše obzory sahají mnohem dále. Dokážeme nabídnout služby a dopad velkých firem v prostředí malého startupu. Pohybujeme se rychle, rozhodujeme se za pět minut, a dokonce i náš majitel umí kódovat.
Co tě čeká na denní bázi…
- Být tím prvním, koho naši klienti a návštěvy uvidí a s kým budou jednat
- Pomáhat nám nadále růst skrze:
- Objednávání vybavení a kancelářských potřeb
- Zajišťování podpisů dokumentů
- Organizování eventů
- Starostlivost o chod kanceláře, zajištění občerstvení, vybavení a komunikace se správou budovy
- Správa a přebírání pošty
- Správa vozového parku, vedení knih jízd, příprava cestovních příkazů a sumarizace cestovních výdajů
- Ad-hoc úkoly spojené s recepcí a backoffice agendou (příprava zasedací místnosti, pomoc s přípravou dokumentů ke schůzkám atd.)
- Podpora managementu, finanční a HR manažerky
Co potřebujeme, abys měl/a a uměl/a:
- Velmi dobré mluvené i psané komunikační dovednosti v češtině i angličtině. Angličtinu používáme s našimi klienty pro externí schůzky, konverzaci a dokumentaci. Spolu mluvíme převážně česky.
- Velmi dobrou znalost MS Office, Excel obzvlášť - Připrav se, že na pohovoru bude menší test v Excelu, ve kterém se objeví funkce jako SUMIF, COUNTIF, VLOOKUP, MATCH nebo kontingenční tabulka (pivotka).
- Přijemné vystupování
- Schopnost pracovat samostatně
- Velmi dobré organizační schopnosti
Benefity:
- Nově zrekonstruované kanceláře na Pankráci
- Dobře platíme, máme pravidelné bonusy
- Multisport karta, jazyková škola, osobní i pracovní rozvoj
- 25 dní dovolené