Senior Brand manager
O pozici
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Hybrid
Plný úvazek
Věříme, že značka není jen logo a slogan a proto hledáme někoho, kdo umí dát značce život. Je to něco, co lidem skutečně přináší hodnotu - ve službách, v komunikaci, v každém detailu. A právě proto se o tu naši staráme. Přemýšlíme do hloubky, hledáme souvislosti, díváme se na data, ale nezapomínáme ani na emoce. Rozšiřujeme tým brandů o nového člověka a hledáme někoho, kdo v tom vidí smysl stejně jako my. Kdo se nebojí dotahovat věci do konce, přichází s nápady a baví ho měnit je ve skutečnost. Výzva? Jasně. Ale taky spousta radosti a práce, která dává smysl.
Výsledek práce brand manažera je vidět a slyšet. Když se mu to povede, lidé si řeknou‚ to je přesně ta Air Bank‘ - a to je ta nejlepší vizitka.
Co vás tu čeká?
Dostanete na starost jednu z našich značek či produktových oblastí
Vymyslíte pro ni dlouhodobou strategii a postaráte se o její naplnění - od nápadu po vyhodnocení dopadů.
Budete tahounem marketingových plánů
Ve spolupráci s produkťáky, mediálními týmy, vývojem webu nebo kreativci připravíte a realizujete kampaně, které mají smysl a dopad.
Nebudete vařit z vody
Budete pracovat s daty o chování klientů, vývoji trhu a konkurenci. Vyhodnotíte, co fungovalo, co ne, a co zkusit jinak.
Ohlídáte, že komunikace značky dává smysl
Budete pracovat s daty o chování klientů, vývoji trhu a konkurenci. Vyhodnotíte, co fungovalo, co ne, a co zkusit jinak.
Zapojíte se do diskuze o budoucnosti našich služeb
Vaše pohledy a zkušenosti nám pomohou tvořit značku, která je lidem opravdu blízká.
Jak si vás představujeme?
Máte alespoň 5 let zkušeností na podobné pozici-vedli jste značku, segment, nebo komunikaci. Rozumíte marketingovým kampaním a umíte je vyhodnocovat.
Není vám cizí strategické uvažování, ale zároveň se nezaleknete exekuce. Umíte se ponořit do zadání, vyzobat to důležité a dotáhnout projekt do konce.
Umíte si získat důvěru lidí kolem sebe. Jste empatický extrovert, který si umí druhé naklonit, ale taky si obhájit svůj názor-a zároveň ví, kdy je čas hledat kompromis.
Nestojíte na místě. Umíte se přizpůsobit, přemýšlet kriticky, navrhovat vlastní cesty a hledat příležitosti pro růst.
Skvělé je, pokud máte zkušenosti z výkonnostních agentur nebo mediálního plánování nebo jste někdy pracovali na značce se silnou zákaznickou orientací.
Jak probíhá výběrko?
Zavolá vám Dáša, řekne vám víc o volné pozici a vy zase jí něco o sobě.
Potkáte se s potencionálním šéfem a možná i s někým z budoucího týmu.
Když to na obou stranách klapne, přivítáme vás v Air Bank.