Senior Brand manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Air Bank, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 10. 2025

O pozici

  • HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

  • Hybrid

  • Plný úvazek

Věříme, že značka není jen logo a slogan a proto hledáme někoho, kdo umí dát značce život. Je to něco, co lidem skutečně přináší hodnotu - ve službách, v komunikaci, v každém detailu. A právě proto se o tu naši staráme. Přemýšlíme do hloubky, hledáme souvislosti, díváme se na data, ale nezapomínáme ani na emoce. Rozšiřujeme tým brandů o nového člověka a hledáme někoho, kdo v tom vidí smysl stejně jako my. Kdo se nebojí dotahovat věci do konce, přichází s nápady a baví ho měnit je ve skutečnost. Výzva? Jasně. Ale taky spousta radosti a práce, která dává smysl. 

Výsledek práce brand manažera je vidět a slyšet. Když se mu to povede, lidé si řeknou‚ to je přesně ta Air Bank‘ - a to je ta nejlepší vizitka.

Co vás tu čeká?

  • Dostanete na starost jednu z našich značek či produktových oblastí

    Vymyslíte pro ni dlouhodobou strategii a postaráte se o její naplnění - od nápadu po vyhodnocení dopadů.

  • Budete tahounem marketingových plánů

    Ve spolupráci s produkťáky, mediálními týmy, vývojem webu nebo kreativci připravíte a realizujete kampaně, které mají smysl a dopad.

  • Nebudete vařit z vody

    Budete pracovat s daty o chování klientů, vývoji trhu a konkurenci. Vyhodnotíte, co fungovalo, co ne, a co zkusit jinak.

  • Ohlídáte, že komunikace značky dává smysl

    Budete pracovat s daty o chování klientů, vývoji trhu a konkurenci. Vyhodnotíte, co fungovalo, co ne, a co zkusit jinak.

  • Zapojíte se do diskuze o budoucnosti našich služeb

    Vaše pohledy a zkušenosti nám pomohou tvořit značku, která je lidem opravdu blízká.

Jak si vás představujeme?

  • Máte alespoň 5 let zkušeností na podobné pozici-vedli jste značku, segment, nebo komunikaci. Rozumíte marketingovým kampaním a umíte je vyhodnocovat.

  • Není vám cizí strategické uvažování, ale zároveň se nezaleknete exekuce. Umíte se ponořit do zadání, vyzobat to důležité a dotáhnout projekt do konce.

  • Umíte si získat důvěru lidí kolem sebe. Jste empatický extrovert, který si umí druhé naklonit, ale taky si obhájit svůj názor-a zároveň ví, kdy je čas hledat kompromis.

  • Nestojíte na místě. Umíte se přizpůsobit, přemýšlet kriticky, navrhovat vlastní cesty a hledat příležitosti pro růst.

  • Skvělé je, pokud máte zkušenostivýkonnostních agentur nebo mediálního plánování nebo jste někdy pracovali na značce se silnou zákaznickou orientací.

Jak probíhá výběrko?

  1. Zavolá vám Dáša, řekne vám víc o volné pozici a vy zase jí něco o sobě.

  2. Potkáte se s potencionálním šéfem a možná i s někým z budoucího týmu.

  3. Když to na obou stranách klapne, přivítáme vás v Air Bank.