HR manažer/ka - spojte lidi, výkon a kulturu
Nabízím práci
Glatt - Pharma, spol. s r.o.
Bratří Štefanů 902/71, Hradec Králové
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Finance a ekonomika
Nabízím práci
27. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
O nás
Jsme středně velká výrobní společnost se 180 zaměstnanci, součást mezinárodní skupiny Glatt.
Hledáme HR manažera / HR manažerku, který/á s námi udrží směr, ale zároveň přinese novou energii – umí naslouchat, motivovat, vytvářet vztahy a získat lidi pro změny. Dokáže spojit lidi, výkon a zdravou firemní kulturu.
Náplň práce
- vedení a rozvoj HR strategie napříč firmou – od náboru po firemní kulturu,
- spolupráce s vedením společnosti a přímý vliv na směřování firmy,
- vedení menšího HR týmu (2 kolegyně + asistentka vedení),
- rozvoj manažerů a leadershipu, podpora manažerů a jejich týmů v růstu,
- zavádění a zefektivňování procesů – digitalizace, nábor, onboarding, rozvoj lidí, hodnocení, odměňování, práce s talenty apod.
- budování firemní kultury založené na důvěře, respektu a spolupráci.
Koho hledáme
- zkušeného HR profesionála se strategickým přesahem, ideálně z výrobního prostředí,
- přirozenou autoritu, která umí získat důvěru a motivovat ostatní,
- člověka, který má rád lidi, ale nebojí se ani čísel a změn,
- člověk s chutí měnit či nastavovat procesy,
- týmového hráče, který dokáže propojovat kolegy napříč firmou.
Požadujeme
- angličtinu pro komunikaci s kolegy z Německa,
- znalost klíčových HR oblastí (nábor, rozvoj, hodnocení, odměňování),
- schopnost analyzovat data a hledat souvislosti,
- VŠ vzdělání,
- empatii, nadhled a chuť posouvat věci kupředu.
Nabízíme
- možnost ovlivnit kulturu a směřování celé firmy, velký prostor pro kreativitu a invence,
- práci v mezinárodním prostředí s rodinnou atmosférou,
- hrazenou výuku AJ nebo NJ v pracovní době,
- pružnou pracovní dobu,
- 25 dní dovolené,
- příspěvek na dojíždění (nad 20 km), penzijní připojištění, dioptrické brýle, dětský tábor,
- vánoční prémie, dotované obědy, kávu, firemní akce, školení,
- stabilní zázemí středně velké firmy (180 zaměstnanců),
- pracovní smlouvu na 1 rok s přechodem na dobu neurčitou.
Co vás čeká po nástupu – první výzvy
- nábor nových kolegů do výroby (cca 25 lidí),
- rozšíření výroby do nových prostor,
- dotažení onboardingu a adaptačního procesu,
- rozběhnutí leadership programu pro manažery,
- nastavení systému rozvoje lidí a kariérních cest,
- digitalizace klíčových HR procesů.
Výběrové řízení
- online setkání s HR,
- osobnostní test,
- osobní schůzka s ředitelem společnosti a HR týmem.
Zaujala vás tato pozice?
Pokud vás baví propojovat lidi, výkon a kulturu a chcete mít reálný vliv na to, jak se ve firmě lidé cítí – pošlete nám pár řádků o sobě a svůj životopis.
Těšíme se na setkání!