HR manažer/ka - spojte lidi, výkon a kulturu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Glatt - Pharma, spol. s r.o.
Pracoviště
Bratří Štefanů 902/71, Hradec Králové
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O nás

Jsme středně velká výrobní společnost se 180 zaměstnanci, součást mezinárodní skupiny Glatt.
 
Hledáme HR manažera / HR manažerku, který/á s námi udrží směr, ale zároveň přinese novou energii – umí naslouchat, motivovat, vytvářet vztahy a získat lidi pro změny. Dokáže spojit lidi, výkon a zdravou firemní kulturu.

Náplň práce

  • vedení a rozvoj HR strategie napříč firmou – od náboru po firemní kulturu,
  • spolupráce s vedením společnosti a přímý vliv na směřování firmy,
  • vedení menšího HR týmu (2 kolegyně + asistentka vedení),
  • rozvoj manažerů a leadershipu, podpora manažerů a jejich týmů v růstu,
  • zavádění a zefektivňování procesů – digitalizace, nábor, onboarding, rozvoj lidí, hodnocení, odměňování, práce s talenty apod.
  • budování firemní kultury založené na důvěře, respektu a spolupráci.

Koho hledáme

  • zkušeného HR profesionála se strategickým přesahem, ideálně z výrobního prostředí,
  • přirozenou autoritu, která umí získat důvěru a motivovat ostatní,
  • člověka, který má rád lidi, ale nebojí se ani čísel a změn,
  • člověk s chutí měnit či nastavovat procesy,
  • týmového hráče, který dokáže propojovat kolegy napříč firmou.

Požadujeme

  • angličtinu pro komunikaci s kolegy z Německa,
  • znalost klíčových HR oblastí (nábor, rozvoj, hodnocení, odměňování),
  • schopnost analyzovat data a hledat souvislosti,
  • VŠ vzdělání,
  • empatii, nadhled a chuť posouvat věci kupředu.

Nabízíme

  • možnost ovlivnit kulturu a směřování celé firmy, velký prostor pro kreativitu a invence,
  • práci v mezinárodním prostředí s rodinnou atmosférou,
  • hrazenou výuku AJ nebo NJ v pracovní době,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 25 dní dovolené,
  • příspěvek na dojíždění (nad 20 km), penzijní připojištění, dioptrické brýle, dětský tábor,
  • vánoční prémie, dotované obědy, kávu, firemní akce, školení,
  • stabilní zázemí středně velké firmy (180 zaměstnanců),
  • pracovní smlouvu na 1 rok s přechodem na dobu neurčitou.

Co vás čeká po nástupu – první výzvy

  • nábor nových kolegů do výroby (cca 25 lidí),
  • rozšíření výroby do nových prostor,
  • dotažení onboardingu a adaptačního procesu,
  • rozběhnutí leadership programu pro manažery,
  • nastavení systému rozvoje lidí a kariérních cest,
  • digitalizace klíčových HR procesů.

Výběrové řízení

  • online setkání s HR,
  • osobnostní test,
  • osobní schůzka s ředitelem společnosti a HR týmem.

Zaujala vás tato pozice?

Pokud vás baví propojovat lidi, výkon a kulturu a chcete mít reálný vliv na to, jak se ve firmě lidé cítí – pošlete nám pár řádků o sobě a svůj životopis.

Těšíme se na setkání!