Staň se Manažerem/kou realizace konferencí

Nabízím práci
Jméno/Firma
ABF, a.s.
Pracoviště
Beranových 667, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
29. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Historie značky PVA EXPO PRAHA sahá do roku 1998, kdy veletržní správa působící v areálu představila první projekty z oblasti architektury a stavebnictví. Od té doby jsme v pražských Letňanech vybudovali moderní výstaviště, původně pojmenované jako Pražský veletržní areál (PVA). Dnešní multifunkční areál hostí klíčové výstavy a veletrhy z celé řady oborů a nabízí zázemí pro pořádání firemních, sportovních a kulturních akcí.

Jako lídr oboru veletržnictví v ČR jsme silným a renomovaným obchodním partnerem pro organizátory akcí nejen z České republiky, ale také z Evropy a dalších zemí celého světa.

Staňte se tvůrcem úspěšných konferencí a eventů v nově vznikajícím týmu PVA EXPO PRAHA! Hledáme Manažera/Manažerku realizace konferencí.

Máte vášeň pro organizování a toužíte po možnosti budovat něco nového od základů? Chcete být součástí týmu, který posouvá hranice konferenčního průmyslu v jednom z největších a nejmodernějších výstavišť v České republice? Pak hledáme právě Vás.

Proč se k nám přidat?

  • Budujte s námi budoucnost - staňte se součástí nově vznikajícího týmu a podílejte se na budování jeho úspěchu. Od A do Z zajistíte akci (budete mít tým, který si sám vytvoříte.
  • Silné zázemí renomované společnosti a zkušených lidí - využijte stabilitu a renomé lídra v oboru veletržnictví v ČR – PVA EXPO PRAHA.
  • Moderní prostředí - pracujte v moderním a multifunkčním areálu, který hostí klíčové veletrhy a akce. Mrkněte na náš kalendář akcí, děje se toho opravdu dost.
  • Profesionální růst - získejte jedinečnou příležitost rozvíjet své dovednosti v dynamickém prostředí a podílet se na realizaci prestižních akcí. Dobrých lidí si u nás vážíme.


Co bude náplní vaší práce?

  • Kompletní organizační zajištění konferencí, sympozií a dalších eventů.
  • Zpracování koncepcí, rozpočtů, obchodní činnost (akvizice a péče - ve spolupráci s týmem), koordinace projektů a administrativní zajištění.
  • Koordinace činnosti kolegů a dodavatelů (grafici, hostesky, technické zajištění apod.).
  • Komunikace se zadavateli, partnery a přednášejícími.
  • Kompletní administrativní zpracování projektů a zpracování reportů.
  • Prezentace projektů.

Co od vás očekáváme?

  • Minimálně 3 roky zkušeností s organizací konferencí a eventů (prokazatelné výsledky)
  • Vynikající organizační a koordinační schopnosti (samostatnost).
  • Zkušenosti s řízením projektů.
  • Proaktivní přístup a samostatnost
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.

Zaujala Vás pozice?

Zašlete nám svůj životopis a pár slov o sobě prostřednictvím "ODPOVĚDĚT" a buďte součástí týmu, který píše novou kapitolu v historii PVA EXPO PRAHA!

Těšíme se na vaši odpověď!