Vedoucí oddělení řízení rizik

Nabízím práci
Jméno/Firma
Artesa, spořitelní družstvo
Pracoviště
Škrétova 490/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
29. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Rozumíte různým druhům rizik typickým pro finanční instituce, zejména úvěrovému riziku?

Chcete se aktivně podílet na navrhování a realizaci strategií a procesů řízení rizik?

Jste „open minded“ osobnost, umíte nejen hledat ale hlavně nalézat řešení?

Hledáme možná právě vás, zkušeného risk manažera, klíčového člena týmu odpovědného za řízení rizik v menší finanční instituci pod dohledem České národní banky, a to do pozice Vedoucího oddělení řízení rizik.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Koordinovat činnost Týmu řízení rizik (underwriting, reporting, monitoring, oceňování) v oblasti vedení, motivace, hodnocení, odborného rozvoje apod.
  • Identifikovat, analyzovat a monitorovat svěřená rizika
  • Vypracovávat či aktualizovat interní metodiky za účelem řízení rizik
  • Sledovat regulatorní požadavky (ČNB, EBA aj.) a analyzovat dopady nových regulatorních požadavků
  • Zodpovídat za kvalitu a efektivitu nástrojů řízení rizik
  • Podílet se na rozvoji nových nástrojů a postupů zefektivňující svěřené oblasti a procesy

Co je pro nás důležité?

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
  • Odpovídající praxe v bankovním sektoru, v oblasti financování nemovitostí
  • Výhodou jsou znalosti řízení rizik operačních, tržních, kapitálu a likvidity
  • Přehled o fungování finančního sektoru a jeho regulace
  • Orientace v oblasti financování SME a FOP (financování FON výhodou) a v oblasti majetkového zajištění úvěrových případů (rizika, principy oceňování, způsoby zajištění apod.)
  • Výborné analytické schopnosti
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni
  • Otevřená osobnost nastavená na nalézání řešení – neřešíte problémy, ale témata
  • Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a dobrý time management

Co získáte?

  • Pestrou pracovní náplň, získání nových i využití současných zkušeností v široké oblasti řízení rizik
  • Možnost seberealizace v menším kolektivu
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Vybavíme Vás mobilním telefonem s neomezeným voláním a notebookem (ASPI)
  • Příspěvek na stravování v zajímavé výši
  • Možnost občasné práce z domova
  • Pružná doba přítomnosti v kanceláři
  • Multisport karta
  • Teambuildingové akce
  • Vzdělávací a školící systém
  • Kvartální a roční bonus