Telefonní asistent/ka pro HR a obchod - 35 000 Kč, 6 hodin denně!

Nabízím práci
Jméno/Firma
Renturi s.r.o.
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
29. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví Vás komunikace po telefonu a máte smysl pro organizaci? Hledáme posilu do našeho týmu, která s námi bude pracovat na věcech, co mají smysl. Za 6 hodin denně nabízíme odměnu jako za práci na plný úvazek!

Jak si Vás představujeme?

  • máte výborný mluvený projev a jste komunikačně zdatná/ý – Vaše čeština je na perfektní úrovni
  • Vaše vystupování je profesionální příjemné
  • vystudoval/a jste alespoň střední školu s maturitou
  • umíte pracovat s MS Office
  • výhodou je praxe z prostředí call centra či zákaznického servisu

Co Vás čeká?

  • telefonické oslovování kandidátů a potenciálních klientů
  • plánování a organizace pohovorů a obchodních schůzek – kalendář bude Váš velký kamarád
  • telefonické ověřování informací a referencí
  • s tím spojená administrativní činnost
  • úzká spolupráce napříč odděleními

A co za to nabízíme?

  • finanční ohodnocení, které není závislé na výsledku – 35 000 Kč za měsíc – pracujete ovšem jen 6 hodin denně
  • možnost stát se zaměstnancem týdně – odměna 5 000 Kč (vyhlašování každý týden)
  • mladý, dynamický a přátelský kolektiv – rádi si navzájem pomáháme
  • možnost profesního rozvoje a přesahu do dalších oblastí v případě zájmu

Jste to Vy? Zašlete nám Vaše CV!