SPECIALIST(K)A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
O pozici
Co Vás čeká?
Správné zpracování objednávky dle obchodní nabídky Pragolabu a smlouvy se zákazníkem
Komunikace s dodavatelem ohledně potvrzení objednávky, termínu expedice do PRagolabu, zajištění dopravy a clení
Komunikace s obchodním zástupcem a servisním technikem ohledně průběhu zakázky a realizace instalace přístroje u zákazníka
Komunikace se zákazníkem ohledně termínu instalace stroje
Interní zpracování zakázky v obchodním a finančním systému, zpracování faktur přijatých, zpracování příjmů a výdejů strojů ve skladové evidenci a zakončení procesu vystavením faktury na zákazníka
Výsledkem Vaší práce bude nainstalovaný stroj zákazníkovi a vystavená faktura.
Bez čeho se u nás neobejdete?
Prokazatelných výsledků z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe)
Smysl pro detail, pečlivost - budete pracovat s čísly, tabulkami nebo smlouvami
Uživatelská znalost Outlooku, Excelu a Wordu
Schopnost plynule se domluvit v češtině a pasivní znalosti angličtiny
Výhodou:
je znalost práce s obchodním systémem (CRM) nebo finančním systémem (ERP) jako Pohoda, Navision, Helios (zpracování zakázek)
Pokud si Vás vybereme, stanete se opěrným bodem kolektivu lidí, kapacit ve svém oboru, který spolupracuje a je zapálený pro svoji práci. Nejsme korporát a nemáme ani Open space. Zakládáme si na kooperaci mezi členy týmu, na hladké a efektivní komunikaci s porozuměním. Když podáte návrh na zlepšení nebo máte nějakou otázku, vše s Vámi co nejrychleji probereme, jsme otevření změnám, prosperujeme a chceme se rozvíjet.