Manager nákupu CZ&SK

Nabízím práci
Jméno/Firma
ALGECO s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme pro naši pobočku ve Spytihněvi nového kolegu/kolegyni na pozici:

Manager nákupu CZ&SK

Pracovní náplň:

  • Komplexní řízení strategického & operativního nákupu
  • Zajištění kontinuálních dodávek materiálu v požadovaném množství, čase a kvalitě
  • Optimalizace toku informací v IS a týmech, neustálé zlepšování procesů
  • Reakce na změny v provozních požadavcích a komunikace s operativními týmy na pobočkách
  • Vedení výběrových řízení a jednání o technických řešeních a cenách
  • Vyjednávání o slevách, plnění KPI a cílů
  • Aktivní vyhledávání nových dodavatelů
  • Analýza rizik a plánování dlouhodobých potřeb materiálu
  • Výběr dodavatelů atypických materiálů pro konkrétní projekty
  • Reklamačního řízení s dodavateli a řízení nápravných opatření
  • Účast na nadnárodních aktivitách skupiny
  • Sledování nových trendů v oboru

Profil kandidáta:

  • SŠ/ VŠ vzdělání v ekonomickém nebo technickém oboru
  • Prokazatelné úspěšné zkušenosti v oblasti nákupu nebo řízení dodavatelského řetězce
  • Aktivní znalost angličtiny na úrovni běžné denní komunikace
  • Silné vyjednávací schopnosti a orientace na výsledek
  • Schopnost analyzovat data a dělat strategická rozhodnutí
  • Samostatnost, flexibilita a proaktivní přístup k řešení problémů

Můžete se těšit na:

  • Rozmanitou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti, kde budete součástí projektů, které mají smysl
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření, podporující kolektiv
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
  • Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Volitelný příspěvek na penzijní/životní pojištění nebo DIP po 1. roce ve společnosti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky při svatbě či narození dítěte
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Očekávaný datum nástupu: dle dohody