Referent/referentka fondů Evropské unie a ekonomické spolupráce se zahraničím

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ministerstvo pro místní rozvoj
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Referent/referentka fondů Evropské unie a ekonomické spolupráce se zahraničím Charakteristika pracovní činnosti:

  • podílí se na zpracování návrhů metodik v oblasti využívání prostředků NPO, a to především za oblast finančního řízení projektů, vyhodnocování čerpání a kontroly výdajů v rámci jednotlivých komponent realizovaných na MMR;

  • zpracovává návrhy úprav interních manuálů postupů provádění účetních a finančních operací u prostředků EU v rámci projektů financovaných z NPO;

  • zajišťuje komplexní administraci proplácení prostředků EU v rámci projektů financovaných z NPO;

  • zajišťuje zpracování přehledů čerpání prostředků EU za jednotlivé projekty NPO realizované na MMR na základě požadavků vlastníků komponent;

  • zajišťuje řídicí kontrolu z pozice hlavního účetního v rámci projektů financovaných z NPO;

  • zpracovává podklady pro kontroly a audity čerpání prostředků EU v rámci projektů financovaných z NPO.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání Mgr.(případně Bc./VOŠ/SŠ za předpokladu odečtu praxe);

  • základní znalost účetnictví (výhodou);

  • praxi v účetní nebo finanční oblasti (výhodou);

  • praxi v oblasti administrace fondů EU (výhodou);

  • uživatelskou znalost práce na PC;

  • analytické myšlení, schopnost řešit problémy;

  • flexibilitu a zodpovědnost;

  • schopnost týmové spolupráce;

  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu mateřské/rodičovské dovolené, nejdéle do 31. října 2026 - projekt NPO);

  • plný pracovní úvazek (40 hod./týden);

  • místo výkonu práce Praha;

  • pružnou pracovní dobu;

  • 5 týdnů dovolené;

  • indispoziční volno;

  • osobní příplatek na základě individuálního výkonu;

  • příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;

  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;

  • možnost sjednání home office;

  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů         

  • (13. platová třída);

  • předpokládaný vznik pracovního poměru v listopadu 2025 nebo dle dohody.

Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:

  • strukturovaný životopis;

  • motivační dopis;

  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.