Pozice Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
O pozici
Název pozice
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Pracoviště
Hodonín, U Kyjovky 4000/9
Typ úvazku
Plný; zkrácený
Vhodné pro
i pro OZP/OZZ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně.
Co budete dělat
Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI.
Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce.
Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov.
Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání.
Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy.
Administrativní práce na smlouvách s dodavateli.
Potřebnou administrativu s tím spojenou.
Provádět fakturace nájmů a přefakturace energií.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
Mzdové ohodnocení za plný úvazek je od 25 000 - 34 000 Kč hrubého.
Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
5 týdnů dovolené.
Kartu do obchodního řetězce.
Volné víkendy a svátky.
Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš ideální pracovník
Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
Má výborné komunikační dovednosti.
Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci.
Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
Ovládá práci na PC + MS Office.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.