Pozice Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)

Nabízím práci
Jméno/Firma
SMERO, spol. s r.o.
Pracoviště
Hodonín
Úvazek
Plný, Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Název pozice

  • Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)

Pracoviště

  • Hodonín, U Kyjovky 4000/9

Typ úvazku

  • Plný; zkrácený

Vhodné pro

  • i pro OZP/OZZ

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.

 Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.

 Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně.

Co budete dělat

  • Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI.

  • Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce.

  • Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov.

  • Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání.

  • Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy.

  • Administrativní práce na smlouvách s dodavateli.

  • Potřebnou administrativu s tím spojenou.

  • Provádět fakturace nájmů a přefakturace energií.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci

  • SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.

  • Mzdové ohodnocení za plný úvazek je od 25 000 - 34 000 Kč hrubého.

  • Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).

  • Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.

  • 5 týdnů dovolené.

  • Kartu do obchodního řetězce.

  • Volné víkendy a svátky.

  • Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží

Jaký je náš ideální pracovník

  • Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.

  • Má výborné komunikační dovednosti.

  • Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci.

  • Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.

  • Ovládá práci na PC + MS Office.

  • Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.