Administrativní podpora zákaznického servisu
O pozici
Kdo jsme?
Packeta Group je parťák pro moderní doručování - rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží - jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.
Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování - péčí o zákazníky, řešením jejich potřeb a vytvářením pozitivních zážitků.
Náš tým
Zákaznická péče je naše srdcovka. Jsme hlas Packety, který pomáhá, naslouchá a řeší. Každý den měníme komplikace na úsměvy a dotazy na důvěru.
Hledáme posilu, která má cit pro komunikaci, energii pro tým a chuť dělat věci, které mají smysl.
Koho hledáme?
Hledáme výpomoc na období Vánoční sezóny listopad - prosinec 2025 do oddělení zákaznického servisu. Práce je vhodná pro studenty, absolventy nebo maminky na MD díky své časové flexibilitě.
Brigádníky, kteří již dovršili věku 18-ti let
Umíte komunikovat profesionálně a empaticky
Jste pečliví, samostatní a rádi dotahujete věci do konce
Ovládáte MS Office
Co budeš mít na starosti?
E-mailovou a telefonickou komunikaci se zákazníky a klienty
Lehké administrativní úkony v interních systémech
Na co se můžeš těšit?
Odměna 180 Kč/hod
Možnost práce formou 100% home office po zaučení
Možnost si vybrat pracovní dobu v časovém okně 7:00 - 20:00 (i víkend)
Spolupráce formou DPP/ DPČ
Požadavek odpracovat minimálně 10 hod/týden
Naše hodnoty
Impress the Customer - zákazník je u nás vždy na prvním místě.
Get Things Done - jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.
Be Radically Honest - komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.