Vedoucí podpory Helpdesk a podpora uživatelů
O pozici
NTK je realizátorem projektu CARDS (Czech Academic and Research Discovery Services), který patří do kategorie tzv. individuálních projektů systémových Operačního programu Jan Ámos Komenský spolufinancovaného Evropskou unií. Cílem systémových projektů je podpořit prioritní rozvoj národní informační infrastruktury pro oblast výzkumu a vývoje, u projektu CARDS konkrétně v oblasti informačních služeb ve směru optimalizace využívání a sdílení informačních zdrojů všech typů, zejména nákladných elektronických zdrojů pořizovaných v rámci projektu CzechELib.
V projektu CARDS buduje NTK nový tým, který podpoří vznik platformy nové generace (PNG) (zahrnující pokročilý automatizovaný knihovní systém, správu elektronických informačních zdrojů a vyhledávací službu typu Discovery) pro sdružení výzkumných knihoven a transformuje další interní systémy. Do tohoto týmu hledáme Vedoucí/vedoucího podpory Helpdesk a podpora uživatelů, který bude zodpovědný za kvalitní podporu poskytovanou všem zapojeným institucím a dalším účastníkům PNG. Tato role zahrnuje poskytování podpory první úrovně (1st line support) pro všechny moduly a komponenty PNG, spolupráci s dodavatelem PNG na podpoře druhé úrovně (2nd line support) a správu ticketovacího systému pro řešení incidentů. Kandidát bude také garantovat průběžné vzdělávání a školení týmu, aby si udržel vynikající znalost systému PNG.
Náplň práce:
Analýza postupů a procesů a návrh nových metodik pro oblast podpory PNG.
Návrh digitálních produktů a služeb.
Ve spolupráci s týmem navrhovat interní vzdělávání knihovníků.
Spolupráce s dodavatelem PNG a sledování naplňování smluvního plnění.
Rozvoj nástrojů Helpdesku.
Komunikace PNG navenek.
Co požadujeme:
Středoškolské nebo Vysokoškolské vzdělání technického nebo příbuzného směru.
Zkušenosti s vedením týmů a projektovým řízením.
Uvítáme zkušenosti na pozici account managera/key account managera/call centra.
Schopnost řešit technické problémy v oblasti IT systémů na manažerské úrovni.
Výborné komunikační a organizační dovednosti.
ČJ slovem i písmem na vysoké úrovni - schopnost porozumět technologickému textu, formulovanému na pomezí právních dokumentů, norem a předpisů.
AJ slovem a písmem na minimální úrovni B2.
Samostatnost a odpovědnost.
Co nabízíme:
Stabilní práci v renomované instituci s významným vlivem na český výzkum.
Práce v příjemném prostředí Kampusu Dejvice.
Práce na plný úvazek na dobu určitou - 1. rok s možností prodloužení.
Flexibilní pracovní dobu.
Příležitost podílet se na rozvoji unikátního národního projektu.
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 dní sickdays, Narozeninový den, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, kartu AMG umožňující volný vstup do vybraných muzeí a galerií, telefon, notebook.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe jobs@techlib.cz.
Vybrané uchazeče pozveme k výběrovému řízení. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme Vám vědět.
Případné dotazy zodpoví Mgr. Iveta Krulišová, tel. 232 002 578, mobil 776 005 932.