Personalista senior
O pozici
Baví Vás pečovat o zaměstnance? Jste komunikativní a pečlivý/á? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
Vedení komplexní personální agendy a příprava podkladů pro mzdy.
Podpora vedoucích pracovníků a ostatních zaměstnanců v pracovněprávních otázkách.
Zajištění nástupního a výstupního procesu včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích.
Zpracování reportů a dalších úkolů dle pokynů vedoucích pracovníků.
Zajišťování agendy jmenovaných funkcí.
Spolupráce na zlepšování a zefektivňování HR procesů.
Co požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání.
Praktickou znalost pracovněprávní další příslušné legislativy.
Minimálně 5 let praktické zkušenosti na pozici personalisty.
Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel).
Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly v rámci personální agendy, spolehlivost.
Výhodou:
Znalost programu Elanor Global Java.
Zkušenosti na pozici personalisty ve státní správě.
Co nabízíme:
Částečný nebo plný pracovní úvazek na dobu určitou 1 roku, dále možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Práce v příjemném prostředí Kampusu Dejvice.
Stabilitu státní příspěvkové organizace.
Možnost dalšího vzdělávání (např. jazykové kurzy).
Benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní sickdays, narozeninový den, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo platební karta Edenred, volný vstup do vybraných muzeí a galerií).
Platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách (11. platová třída - při plném úvazku rozmezí 26 680 Kč - 38 570 Kč), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Nástup 1. 11. 2025 a dále dle dohody.
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe na email jobs@techlib.cz.
Případné dotazy zodpoví Mgr. Iveta Krulišová, tel. 232 002 578, mobil 776 005 932.
Výběrové řízení je zamýšleno jako dvoukolové. Uchazeči, kteří vyhoví výše zmíněným požadavkům, budou pozváni k pohovoru. Vybraní uchazeči poté obdrží dodatečně termín 2. kola výběrového řízení.