Asistentka obchodního oddělení
O pozici
Koho hledáme
Hledáme empatickou a organizačně zdatnou kolegyni, která má chuť podporovat tým obchodníků a podílet se na hladkém chodu obchodního oddělení. Pokud máš smysl pro detail, komunikativní povahu a nebojíš se nových výzev, budeš u nás skvěle zapadat.
Požadavky
Min. středoškolské vzdělání, ideálně s administrativním nebo ekonomickým zaměřením
Výborné organizační schopnosti a pečlivost
Komunikativní a vstřícná osobnost
Zkušenost s administrativou, evidencí dokumentů nebo zákaznickou podporou výhodou
Základní znalost práce na PC (MS Office, email, CRM systémy)
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Co budeš dělat
Podpora obchodního týmu - administrativní a organizační činnosti
Správa dokumentace, smluv a podkladů pro klienty
Koordinace termínů, schůzek a komunikace s klienty
Evidence a kontrola podkladů v systému (CRM a další interní nástroje)
Spolupráce s kolegy na projektech a zajištění hladkého průběhu obchodního procesu
Co nabízíme
Přátelské a podpůrné pracovní prostředí, kde tě kolegové opravdu podpoří
Smysluplnou práci, která pomáhá lidem v tíživé situaci
Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje dovedností
Moderní pracovní prostředí s nástroji, které práci usnadní
Motivující ohodnocení, férovou fixní mzdu a možnost získat odměny za podporu týmu a výsledky
Práci přímo v naší kanceláři na Kladně