Administrativní pracovník/ce na úseku Sekretariátu

Nabízím práci
Jméno/Firma
MIDESTA, s.r.o.
Pracoviště
Čechyňská 419/14a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Právo
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Do našeho kolektivu hledáme administrativního pracovníka/ci na úseku Sekretariátu. Náplní práce na této pozici je komunikace s klienty a obchodními partnery, starost o zázemí společnosti, příprava podkladů pro soudní jednání, insolvenční řízení a začlenění se do dalších činností souvisejících s vymáháním pohledávek. Nejsme a nefungujeme jako call centrum.

Jsme společnost MIDESTA, s.r.o., která se již přes 18 let pohybuje na finančním trhu v oblasti správy a vymáhání pohledávek. Od roku 2013 jsme zároveň správci pohledávkového portfolia společnosti IFIS investiční fond, a.s.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Vyžadujeme minimálně SŠ vzdělání, dobrou znalost práce na PC, samostatnost, časovou flexibilitu, příjemné vystupování, komunikativnost.

Výhodou bude, pokud budete umět

Znalost cizího jazyka a oboru vymáhání pohledávek výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

Práce na HPP, zázemí stabilní společnosti, práce v dobrém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity (stravenky, teambuildingy, školení, sick days).

Nástup možný ihned.