Office Coordinator
Nabízím práci
DHI a.s.
Na vrších 1490/5, Praha
Nabízím práci
30. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Baví vás práce s lidmi? Jste pečlivý/á a dokážete si zorganizovat svoji práci? Domluvíte se bez problému anglicky?
Pokud ano, čtěte dále. :)
Jsme konzultační firma v oblasti vodního hospodářství a životního prostředí s mateřskou společností sídlící v Dánsku a hledáme novou kolegyni/kolegu do našeho administrativního týmu v Praze na pozici Office Coordinator.
Jaká je náplň práce?
- Zajištění hladkého fungování kanceláře
- Zajištění fungování recepce
- Komunikace s externími dodavateli a poskytovateli služeb
- Výpomoc s facility managementem
- Vyřizování telefonických hovorů
- Zajištění poštovní a kurýrní služby
- Zajišťování služebních cest (letenky, jízdenky, ubytování)
- Komunikace s úklidovou firmou
- Organizování firemních akcí
- Podpora HR a FIN oddělení (BOZP, PO, Multisport karty, pojištění, škody)
- Občasná podpora dalších oddělení
- Ad-hoc projekty/úkoly
Co nabízíme?
- Přátelskou a neformální atmosféru
- Systém firemních benefitů (stravenkový paušál, zvýhodněný mobilní tarif, po prvním roce zaměstnání příspěvek na penzijní připojištění, sport, dovolenou, jazykové kurzy,..)
- 5 týdnů dovolené
- Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
- Úschovnu kol a sprchu se šatnou
- Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
Jak si vás představujeme?
- Máte zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis, recepce, administrativa)
- Dokážete zvládat stresové situace
- Jste aktivní řidič/ka
- Jste pečlivý/á a odvedenou práci vnímáte jako svoji vizitku
- Svěřené úkoly si zvládáte zorganizovat a včas plnit
- Dobře komunikujete v češtině – ústně i písemně
- S angličtinou nemáte problém - dokážete se domluvit, napsat email nebo vyřídit telefonát
- Máte základní znalost MS Wordu a Excelu
Zní to jako práce, kterou teď hledáte? Ozvěte se nám.
- Pošlete nám svou přihlášku a životopis nejpozději do 15.11.2025
- Nástup dle dohody