Provozně administrativní pracovník / pracovnice KoT Dolní Povltaví, Fokus Praha
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho Komunitnýho týmu Dolní Povltaví hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozně administrativní pracovník na 0,25 úvazek. Tato pracovní nabídka je vhodná i pro absolventy.
Jak to u nás funguje:
Poskytujeme komplexní psychosociální péči, a to ambulantní formou v prostorách KoT, nebo jako terénní péče v regionu (tj. v ORP Brandýs). Našimi klienty jsou lidé s vážným duševním onemocněním, případně lidé s rizikem rozvoje tohoto onemocnění.
Cílem péče je zvýšit kvalitu života lidí se zkušeností s duševním onemocněním, udržet je dlouhodobě v přirozené komunitě a zároveň se zaměřujeme na prevenci hospitalizace, anebo její zkrácení. V multidisciplinárním týmu KoT pracují lidé s odborností v následujících profesích: sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, peer konzultant (pracovník s vlastní zkušeností s duševním onemocněním).
Hlavní náplní Vaší práce u nás bude:
- Evidence a vedení podkladů k docházkám jednotlivých pracovníků.
- Vedení osobních složek, dokumentů zakládajících pracovní poměr (ve spolupráci s personálním oddělením).
- Administrace a aktualizace dokumentace vzorových podkladů pro práci týmu.
- Evidence a vedení dokumentace k provozně technickému zázemí týmu a služby sociální péče Chráněné bydlení: nájemní a pronájemní smlouvy, správa služebních vozidel (termíny kontrol STK, dálniční známky, řidičská oprávnění) a kontakt se stávajícími pronajímateli chráněných bytů
- Příprava podkladů pro každoměsíční vyúčtování služby sociální péče Chráněné bydlení z elektronického systému HIPPO.
- Správa a vedení pokladny CDZ Kladno ve spolupráci s ekonomy organizace Fokus Praha, z.ú.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Ochota a schopnost průběžně se vzdělávat v daném oboru, zájem o problematiku.
- Důslednost, systematičnost, pečlivost a spolehlivost.
- Uživatelské IT dovednosti, kladný vztah k práci s databázemi a daty.
- Schopnost týmové spolupráce, komunikativnost.
Výhodou, nikoliv nutností:
- Schopnost organizovat si samostatně práci.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost aktivně se podílet na budování celého Fokusu Praha a ovlivnit rozvoj poskytovaných služeb.
- Neformální pracovní atmosféru plnou humoru a pochopení v příjemném a inspirujícím prostředí.
- Dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna.
- Podporu akreditovaného odborného vzdělávání, stáží a další rozvojové aktivity.
- 10 dní studijního volna.
- Další zaměstnanecké výhody v organizaci.
Nástup možný ihned, nebo dle domluvy.
Náležitosti výběrového řízení:
Vaše strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte pomocí tohoto portálu.
Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.