Provozně administrativní pracovník / pracovnice KoT Dolní Povltaví, Fokus Praha

Nabízím práci
Jméno/Firma
Fokus Praha, z.ú.
Pracoviště
Bořanovická 302/10, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho Komunitnýho týmu Dolní Povltaví hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozně administrativní pracovník na 0,25 úvazek. Tato pracovní nabídka je vhodná i pro absolventy.

Jak to u nás funguje:

Poskytujeme komplexní psychosociální péči, a to ambulantní formou v prostorách KoT, nebo jako terénní péče v regionu (tj. v ORP Brandýs). Našimi klienty jsou lidé s vážným duševním onemocněním, případně lidé s rizikem rozvoje tohoto onemocnění.

Cílem péče je zvýšit kvalitu života lidí se zkušeností s duševním onemocněním, udržet je dlouhodobě v přirozené komunitě a zároveň se zaměřujeme na prevenci hospitalizace, anebo její zkrácení. V multidisciplinárním týmu KoT pracují lidé s odborností v následujících profesích: sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, peer konzultant (pracovník s vlastní zkušeností s duševním onemocněním).

Hlavní náplní Vaší práce u nás bude:

  • Evidence a vedení podkladů k docházkám jednotlivých pracovníků.
  • Vedení osobních složek, dokumentů zakládajících pracovní poměr (ve spolupráci s personálním oddělením).
  • Administrace a aktualizace dokumentace vzorových podkladů pro práci týmu.
  • Evidence a vedení dokumentace k provozně technickému zázemí týmu a služby sociální péče Chráněné bydlení: nájemní a pronájemní smlouvy, správa služebních vozidel (termíny kontrol STK, dálniční známky, řidičská oprávnění) a kontakt se stávajícími pronajímateli chráněných bytů
  • Příprava podkladů pro každoměsíční vyúčtování služby sociální péče Chráněné bydlení z elektronického systému HIPPO.
  • Správa a vedení pokladny CDZ Kladno ve spolupráci s ekonomy organizace Fokus Praha, z.ú.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Ochota a schopnost průběžně se vzdělávat v daném oboru, zájem o problematiku.
  • Důslednost, systematičnost, pečlivost a spolehlivost.
  • Uživatelské IT dovednosti, kladný vztah k práci s databázemi a daty.
  • Schopnost týmové spolupráce, komunikativnost.

Výhodou, nikoliv nutností:

  • Schopnost organizovat si samostatně práci.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Možnost aktivně se podílet na budování celého Fokusu Praha a ovlivnit rozvoj poskytovaných služeb.
  • Neformální pracovní atmosféru plnou humoru a pochopení v příjemném a inspirujícím prostředí.
  • Dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna.
  • Podporu akreditovaného odborného vzdělávání, stáží a další rozvojové aktivity.
  • 10 dní studijního volna.
  • Další zaměstnanecké výhody v organizaci.

Nástup možný ihned, nebo dle domluvy.

Náležitosti výběrového řízení:

Vaše strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte pomocí tohoto portálu.

Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.