Asistent/ka jednatele - Vedoucí recepce v obchodní společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Pro zahraniční obchodní společnost, která se zabývá prodejem a servisem měřícího zařízení, se sídlem na Praze 5 - Stodůlky, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Asistentka jednatele - Vedoucí recepce.
Náplň práce:
- Podpora vedení a organizačního chodu firmy včetně administrativní a organizační práce
- Organizace pracovních cest - letenky, ubytování, podklady
- Práce v interním ERP systému a CRM
- Komunikace se správou budovy a úřady
- Správa došlé a odeslané pošty, datové schránky a firemního e-mailu
- Objednávky IT vybavení, fakturace
- Péče o kancelářské vybavení a nábytek jak na centrále, tak pobočkách po ČR
- Organizování firemních a týmových akcí, školení, teambuildingů
- Rezervace a správa zasedacích místností
- Asistence jednatelce společnosti
- Zajištění obědů, letenek a péče o kancelářské prostory
- Tvorba a správa firemního fotoalba z akcí
- Koordinace aktivit malého týmu, rozdělování úkolů, podpora a rozvoj kolegů
- Zajištění plynulého provozu recepce a kanceláře
Co požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání 
- alespoň střední znalost AJ
- Organizační schopnosti a smysl pro detail, samostatnost, aktivní přístup
- Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- ŘP sk. B, - aktivní řidič
- Pracovní nasazení, aktivitu, empatické myšlení a loajalitu
Co nabízíme:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Zajímavé firemní benefity, 25 dnů dovolené, 3 dny volna navíc, stravenky, Cafeterie, Multisport karta
- Přátelské pracovní prostředí
- Vzdělávání a rozvoj, firemní akce
Pokud Vás naše nabídka oslovila, neváhejte a zašlete svůj životopis nejlépe i s fotografií. V případě dotazů nás kontaktujte na tel. 776 669 412.