HR administrátor - možnost kratšího úvazku
    Nabízím práci
                            Jihomoravská zdravotní, a.s.                        
                    
                            Brno                        
                    
                            Plný, Zkrácený                        
                    
                            Bez maturity                        
                    
                            Personalistika a HR                        
                    
                            Čeština                        
                    
                            Nabízím práci                        
                    
                            30. 10. 2025                        
                    O pozici
Pracovní nabídka
Personální agenda • Nábor • Administrativa
Hledáme posilu do našeho HR týmu – pečlivého administrátora/administrátorku, který/á nám pomůže s personální agendou a náborem.
Co u Vás oceníme
- SŠ/VŠ vzdělání a min. 1 rok praxe v HR
- uživatelská znalost práce v MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams)
- zkušenost s náborovými procesy výhodou
- velmi dobré komunikační dovednosti
- pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- zkušenost ze zdravotnického prostředí výhodou, nikoliv podmínkou
Co Vás u nás čeká
- spolupráce s kolegy v HR týmu
- podpora náborových aktivit (inzerce, komunikace s uchazeči, organizace pohovorů)
- běžná administrativní činnost spojená s HR agendou (docházka, podklady pro zpracování mezd, osobní spisy apod.)
- spolupráce na nastavení benefitů a interní komunikace
Co Vám nabízíme
- flexibilní pracovní podmínky – flexi pracovní dobu i úvazek
- přátelský a vstřícný tým
- podporu vedení i právní zázemí
- moderní kancelářské zázemí v širším centru Brna
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní/ životní pojištění, služební telefon aj.
- férové ohodnocení
???? Místo výkonu práce: Brno
???? Nástup: dle dohody
???? Úvazek: dle dohody
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis a krátký motivační dopis.
Těšíme se na Vás!